Periodiske emnerapporter TEA4017

TEA 4017 Teater, performance og historie

I. Evalueringen av gjennomføringen av emnet

Avvik: Det har ikke vært avvik fra planene for emnet.

Kvantitative gjennomføringsdata:

Av 6 studenter totalt, meldte 6 seg til eksamen: 5 besto og 1 møtte ikke. Snittkarakteren var B.

Kvalitativ evaluering:

3 studenter som har svart på spørreskjemaet, altså halvparten

Det kommer frem av besvarelsene at undervisningsopplegget har fungert meget godt, 100% er svært fornøyd med emnet i sin helhet.

Ca 70% er meget godt fornøyd med pensum, og ca 30% er svært fornøyd.

Fronter har kun blitt brukt til info og innlevering dette semesteret, fordi de faglige diskusjonene har foregått i gruppeundervisningen.

Studentene får informasjon om emnet via web og hovedlærer.

II. Forslag til tiltak for å forbedre emnet

Forholdet mellom forelesninger og seminarer kan gjøres bedre med tanke på studentenes læringsutbytte, dvs at undervisningen i større grad kan legges til seminarer der studentene selv bidrar. Det ble holdt en del seminarer og de fungerte svært godt, som det kommer frem av skjema.

 

Siren Leirvåg, februar 2013

Publisert 4. mars 2013 14:49 - Sist endret 4. mars 2013 14:49