Prøveeksamen før midtveiseksamen i STK1100

I emnet STK1100 skal det være digital midtveiseksamen den 20. mars. Før midtveiseksamen er det mulig å ta prøveeksamen som er en hjemmeeksamen der du logger inn i Inspera for å få tilgang til eksamen. Prøveeksamen i STK1100 vil ligne på midtveiseksamen, og vil være tilgjengelig fra mandag 6. mars kl 09.00 til søndag 19. mars kl 18.00.

Det er ikke obligatorisk å ta prøveeksamen og den vil ikke bli rettet, det kun et tilbud for å bli kjent med Inspera før midtveiseksamen.

Her er lenken til Inspera: https://uio.inspera.no

Du logger inn i Inspera med ditt UiO-brukernavn og passord. Velg ”Logg inn med Feide” for å få tilgang til prøveeksamen. Hvis du ikke husker brukernavn og passord, ta kontakt med Student-IT.

Vi anbefaler at du bruker nettleseren Google Chrome når du bruker Inspera.

Hvis du har spørsmål angående Inspera eller prøveeksamen, send epost til: studieinfo@math.uio.no

Hilsen studieadministrasjonen ved Matematisk institutt

Publisert 3. mars 2017 15:05 - Sist endret 14. mars 2023 14:38