Retningslinjer for innlevering av emneoppgave

Du skal levere to emneoppgaver i løpet av semesteret. Disse to teller samlet 60 prosent av karakteren i emnet.

Innlevering av papireksemplarer

To eksemplarer av papirutgaven leveres til en representant fra instituttet som står i første etasje i Harriet Holters hus mellom kl 12.00 og 14.00 på innleveringsdagen. Oppgaven skal stiftes med stiftemaskin, ikke bruk binders eller oppgavefoldere.

Innlevering i Fronter

Du må også levere oppgaven i Fronter i innleveringsmappen som heter: "Innlevering av emneoppgave - vår 16". Mappen ligger under undervisning og er åpen for innlevering en uke før innlevering. Last opp oppgaven og bruk kandidatnummer i subject-feltet. Oppgaven skal være levert i mappen senest kl 14.00 på innleveringsdatoen. Innleveringsdato finnes på semestersiden under "eksamen: tid og sted".

Merk at oppgaven ikke vil bli vurdert om den ikke er levert både i papirutgave og i Fronter innen fristen. Oppgaven i papir og elektronisk skal være identisk. Kandidatnummer skal være tilgjengelig i StudentWeb senest en uke før innleveringsfristen av første emneoppgave.

For mer utfyllende informasjon om hvordan oppgavene bør utformes, vennligst se Word-dokumentet om emnet som ligger i fellesmappen i Fronter.

Publisert 4. nov. 2015 08:14 - Sist endret 3. aug. 2016 14:41