Søk
Viser treff 1–20 av 39 for «michael midler»
Åsa Mäkitalo - Institutt for pedagogikk
forfattere av denne artikkelen] (2016). Collaboration matters - symposium. Seltzer, Michael; Makitalo, Åsa & Vagli, Åse (2012). Dorothy E. Smith Interview of 7...
Siste 100 publikasjoner fra Institutt for pedagogikk - Institutt for pedagogikk
. ISSN 1082-3301. doi: 10.1007/s10643-023-01624-2 . Bearman, Margaret; Tai, Joanna; Henderson, Michael; Esterhazy, Rachelle; Mahoney, Paige & Molloy...
Leif Christian Lahn - Department of Education
, Leif Christian (2015). Trade Examinations – Questions of Ownership and Validity. In Gessler, Michael & Freund, Larissa (Ed.), Crossing Boundaries in...
Leif Christian Lahn - Institutt for pedagogikk
(2015). Trade Examinations – Questions of Ownership and Validity. I Gessler, Michael & Freund, Larissa (Red.), Crossing Boundaries in Vocational Education...
eva2020---rapport-6.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Anniken Furberg, Kari Anne Rødnes, Kenneth Silseth, Hans Christian Arnseth, Ole Andreas Kvamme, Andreas
Our latest publications - Department of Education
Childhood Education Journal . ISSN 1082-3301. doi: 10.1007/s10643-023-01624-2 . Bearman, Margaret; Tai, Joanna; Henderson, Michael; Esterhazy, Rachelle...
eva2020-delrapport-1.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
tildelt midler av Utdanningsdirektoratet for å gjennomføre en forskningsbasert evaluering av fagfornyelsen. Prosjektets tittel er Evaluering av...
eva2020-delrapport-6.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Anniken Furberg, Kari Anne Rødnes, Kenneth Silseth, Hans Christian Arnseth, Ole Andreas Kvamme, Andreas
eva2020--delrapport---ap1-05102020.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
tildelt midler av Utdanningsdirektoratet for å gjennomføre en forskningsbasert evaluering av fagfornyelsen. Prosjektets tittel er Evaluering av...
pp-nr1-2021-mixdown-v2-nocrops.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
KRISTIN TORMODSDATTER HYLLAND Journalist og økonomiansvarlig Lektorprogrammet AJLA DELIC Journalist og annonseansvarlig Master i Pedagogikk MICHAEL FJØRTOFT...
trond_solhaug_120.dpi[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
avhandling demokratisk medborgerskapXP2004.doc 1 Utdanning til demokratisk medborgerskap Avhandling for graden dr. polit. Trond Solhaug Institutt for
JonMagneVestolAvhandling[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
Microsoft Word - manusendelig041216.doc RELASJON OG NORM I ETIKKDIDAKTIKKEN Moralsk/etisk verktøybruk i spennet mellom elevtekster og fagdidaktiske fr...
Penne[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
tildelt prosjektstipend fra Forskningsrådet (KUPP-midler). Våren 2003 fikk jeg Fulbrightstipend og tilbrakte høstsemesteret 2003 som visiting scholar ved...
pp-nr2-2020-forissuu.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
that’s why some people get in and some people get out. Anyway, you Kerstin, I, and Michael were the coordi- nators of the former Study Circle (Education...
cemo-komplett.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
gjennom CEMO-budsjettet (oppsparte midler fra startfasen). 2 professor II stillinger ligger i stillingsplanen og 2 er finansiert gjennom CEMO-budsjettet. I...
sak7samlet.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
halvdel av 2013. Dette sammenfaller også med den første utbetalingen av midler fra KD og den første årsrapporten for senteret. Gustafssons innsats var også...
sluttrapport-kompetanse-for-utvikling-2005-2008.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Blossing ved Karlstads universitet og Michael Andersen ved Danmarks Evalueringsinstitut for kommentarer til beskrivelsen av kompetanseutvikling i den svenske...
stm-kvalitet-i-skolen.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
videreutvikling av kunnskapsformuen. Kunnskapsformuen er både de holdninger og verdier som opplæringen for midler og de ferdigheter og kunnskaper elever tar med...
strategi-realfag-naturligvis.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
untitled Strategiplan Realfag, naturligvis – strategi for styrking av realfagene 2002–2007 Januar 2005 RealfagOmslag.indd 3RealfagOmslag.indd 3 24-01-
rapportfys2008.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
har vært ved Boston College (TIMSS and PIRLS International Center) i USA og har blitt ledet av Ina V.S. Mullis og Michael O. Martin. I hvert land har...