Søk


Viser treff 1–20 av 39 for «michael midler»

Åsa Mäkitalo - Institutt for pedagogikk

forfattere av denne artikkelen] (2016). Collaboration matters - symposium. Seltzer, Michael; Makitalo, Åsa & Vagli, Åse (2012). Dorothy E. Smith Interview of 7...

Siste 100 publikasjoner fra Institutt for pedagogikk - Institutt for pedagogikk

. ISSN 1082-3301. doi: 10.1007/s10643-023-01624-2 . Bearman, Margaret; Tai, Joanna; Henderson, Michael; Esterhazy, Rachelle; Mahoney, Paige & Molloy...

Leif Christian Lahn - Department of Education

, Leif Christian (2015). Trade Examinations – Questions of Ownership and Validity. In Gessler, Michael & Freund, Larissa (Ed.), Crossing Boundaries in...

Leif Christian Lahn - Institutt for pedagogikk

(2015). Trade Examinations – Questions of Ownership and Validity. I Gessler, Michael & Freund, Larissa (Red.), Crossing Boundaries in Vocational Education...

eva2020---rapport-6.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Anniken Furberg, Kari Anne Rødnes, Kenneth Silseth, Hans Christian Arnseth, Ole Andreas Kvamme, Andreas

Our latest publications - Department of Education

Childhood Education Journal . ISSN 1082-3301. doi: 10.1007/s10643-023-01624-2 . Bearman, Margaret; Tai, Joanna; Henderson, Michael; Esterhazy, Rachelle...

eva2020-delrapport-1.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

tildelt midler av Utdanningsdirektoratet for å gjennomføre en forskningsbasert evaluering av fagfornyelsen. Prosjektets tittel er Evaluering av...

eva2020-delrapport-6.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

Fagfornyelsen i møte med klasseromspraksiser: Anniken Furberg, Kari Anne Rødnes, Kenneth Silseth, Hans Christian Arnseth, Ole Andreas Kvamme, Andreas

eva2020--delrapport---ap1-05102020.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

tildelt midler av Utdanningsdirektoratet for å gjennomføre en forskningsbasert evaluering av fagfornyelsen. Prosjektets tittel er Evaluering av...

pp-nr1-2021-mixdown-v2-nocrops.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

KRISTIN TORMODSDATTER HYLLAND Journalist og økonomiansvarlig Lektorprogrammet AJLA DELIC Journalist og annonseansvarlig Master i Pedagogikk MICHAEL FJØRTOFT...

trond_solhaug_120.dpi[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research

avhandling demokratisk medborgerskapXP2004.doc 1 Utdanning til demokratisk medborgerskap Avhandling for graden dr. polit. Trond Solhaug Institutt for

JonMagneVestolAvhandling[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research

Microsoft Word - manusendelig041216.doc RELASJON OG NORM I ETIKKDIDAKTIKKEN Moralsk/etisk verktøybruk i spennet mellom elevtekster og fagdidaktiske fr...

Penne[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research

tildelt prosjektstipend fra Forskningsrådet (KUPP-midler). Våren 2003 fikk jeg Fulbrightstipend og tilbrakte høstsemesteret 2003 som visiting scholar ved...

pp-nr2-2020-forissuu.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

that’s why some people get in and some people get out. Anyway, you Kerstin, I, and Michael were the coordi- nators of the former Study Circle (Education...

cemo-komplett.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

gjennom CEMO-budsjettet (oppsparte midler fra startfasen). 2 professor II stillinger ligger i stillingsplanen og 2 er finansiert gjennom CEMO-budsjettet. I...

sak7samlet.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet

halvdel av 2013. Dette sammenfaller også med den første utbetalingen av midler fra KD og den første årsrapporten for senteret. Gustafssons innsats var også...

sluttrapport-kompetanse-for-utvikling-2005-2008.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

Blossing ved Karlstads universitet og Michael Andersen ved Danmarks Evalueringsinstitut for kommentarer til beskrivelsen av kompetanseutvikling i den svenske...

stm-kvalitet-i-skolen.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

videreutvikling av kunnskapsformuen. Kunnskapsformuen er både de holdninger og verdier som opplæringen for­ midler og de ferdigheter og kunnskaper elever tar med...

strategi-realfag-naturligvis.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

untitled Strategiplan Realfag, naturligvis – strategi for styrking av realfagene 2002–2007 Januar 2005 RealfagOmslag.indd 3RealfagOmslag.indd 3 24-01-

rapportfys2008.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

har vært ved Boston College (TIMSS and PIRLS International Center) i USA og har blitt ledet av Ina V.S. Mullis og Michael O. Martin. I hvert land har...