Søk
Viser treff 1–20 av 29 for «scholars at raskt»
Gunn_Vedoy[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
kasusskolene for at dere valgte å dele deres hverdag med meg. Jorunn Møller har gjennom hele avhandlingsarbeidet vært en ærlig, krevende og humørfylt veileder...
ole_bergem_pdf[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
velvilje i alle seks klasserommene, og særlig vil jeg berømme lærerne for den åpenheten og fleksibiliteten de viste. Det er ingen selvfølge at man lar...
Penne[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
skandinavisk skoleforskning. Det beklager jeg, og det betyr ikke annet enn at det var slik min kontekst ble da prosjektet allerede var i gang. Det er snakk om...
pp-nr2-2020-forissuu.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
det den medfører og hvordan det berører oss alle på ulike vis. Noen hadde lyst å ha korona som tema mens andre syntes at lyset burde rettes mot noe mer...
cemo-komplett.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
12.6.2020. Fakultetsstyrets konklusjon etter drøftingen var at det var ønskelig med en tydeligere redegjørelse for senterets samarbeidsflater ved UV...
04-ellen-os-pdf-til-trykking----a4-_.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
livet tar sine vendinger og gir ingen andre valg enn å være i det. Det er mange mennesker som har hatt betydning for at dette arbeidet nå er ved veis ende...
sak7samlet.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Measurement at the University of Oslo (CEMO) er et forskningssenter og en grunnenhet ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet (UV). Det er finansiert med en...
04-ellen-os-pdf-til-trykking----a4-_.pdf - Faculty of Educational Sciences
livet tar sine vendinger og gir ingen andre valg enn å være i det. Det er mange mennesker som har hatt betydning for at dette arbeidet nå er ved veis ende...
arkapp_syntese_endelig_til_trykk.pdf - Institutt for pedagogikk
(IPED), Margrethe Naalsund (NMBU) og Kaja Granum Skarpaas (ILS). Vi har også brukt eksterne lesere for å sikre at rapportene kan leses uavhengig av de...
saksdokumenter(4).pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
, herunder spørsmålet om ansatt eller valgt rektor. Rapporten følger vedlagt. Universitetsstyret har besluttet at rapporten skal ut på en bred høring i...
rapport-11-mat-5-kl.pdf - Institutt for pedagogikk
. Vi håper at disse delrapportene kan være av interesse for både forskere, lærere, skoleledere, beslutningstakere og andre som jobber med
rapport-12-nat-5-kl.pdf - Institutt for pedagogikk
eksternt oppnevnte forsker Tom Wikman ved Åbo Akademi og ekstern leser Ole-Johan Eikeland for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse...
rapport-6-samfunnsfag.pdf - Institutt for pedagogikk
Akademi og ekstern leser Ole-Johan Eikeland for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse delrapportene kan være av interesse for både forskere...
rapport-9-engelsk-5-kl.pdf - Institutt for pedagogikk
Akademi og eksterne leser Ole-Johan Eikeland for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse delrapportene kan være av interesse for både forskere...
rapport-10-samfunnsfag-5-kl.pdf - Institutt for pedagogikk
eksternt oppnevnte forsker Tom Wikman ved Åbo Akademi og eksterne leser Ole-Johan Eikeland for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse...
Rapport_8_engelsk.pdf - Institutt for pedagogikk
eksternt oppnevnte forsker Tom Wikman ved Åbo Akademi og ekstern leser Ole-Johan Eikeland for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse...
rapport_5_naturfag_5_12_ferdig.pdf - Institutt for pedagogikk
skjedde, samt at vi raskt kunne spesifisere, via koder, hvilke aktiviteter lærer og elever var involvert i, og hvilke type ressurser de benyttet seg av (se...
rapport-4-case-matematikk-2014-04-11.pdf - Institutt for pedagogikk
samt at vi raskt kunne spesifisere, via koder, hvilke aktiviteter lærer og elever var involvert i og hvilke type ressurser de benyttet seg av. I tillegg...
AD0903.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
(Program for skoleutvikling – Programbeskrivelse 2005-2009). Det sies videre at programmets hovedmål innebærer at skolene som deltar i programmet, skal...
rapport-2-naturfag-2014-07-mars.pdf - Institutt for pedagogikk
konstruktiv oppfølging og deres eksternt oppnevnte forsker Tom Wikman ved Åbo Akademi for nyttige kommentarer til arbeidet. Vi håper at disse delrapportene kan...