Søk
Anbefalte treff for «teser»
Viser treff 1–20 av 60 for «teser»
Levere masteroppgave til DUO vitenarkiv
Alle studenter ved UiO skal levere master- og profesjonsoppgaver i DUO. Logg på StudentWeb med UiO-brukernavn og passord, registrer oppgave og last opp fulltekstfil.
Kristinn Hegna - Institutt for pedagogikk
» maktutøvelse . Ødegård, Guro & Hegna, Kristinn (2021). Styrer skolen foreldre og elever på nye måter? Podcastserien Ti teser om ungdommen (ep. 7). [Internett...
Greta Björk Gudmundsdottir - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
-structured interviews and non-participant observations were employed to collect data from teacher educators (TEs) and administrators (ADs) in two teacher...
Kristinn Hegna - Department of Education
skolen foreldre og elever på nye måter? Podcastserien Ti teser om ungdommen (ep. 7). [Internet]. https://shows.acast.com/ti-teser-om-ungdommen. Ødegård...
Fanget i språket - Institutt for pedagogikk
som undervisningsspråk, men likevel anbefaler de samme rapportene å fortsette med engelsk som undervisningsspråk. Man baserer seg på tesen om at engelsk...
Hvordan kan vurdering fremme lærelyst? - FIKS - Forskning, innovasjon og kompetanseutvikling i skolen
/Education Endowment Foundation. Severs, J (2020) Growth mindset - where did it go wrong? Bloggpost. Tes. https://www.tes.com/news/growth-mindset-where-did-it...
phd-gjeldende-eritsland.msg - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
PhD Eritsland PhD Eritsland From Vegard Klemsdal To Anne Elvigen Evandt Cc Vegard Klemsdal Recipients a.e.evandt@uv.uio.no; vegard.klemsdal@admin.uio.
tettere-pa¥-naturfag-i-klasserommet.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
_TETTERE PAA NATURFAG I KLASSEROMMET.indb ISBN 978-82-450-3843-9 www.fagbokforlaget.no Marianne Ødegaard er professor i naturfagdidaktikk ved Institut
med-blikket-mot-naturfag-med-forside.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Med blikket mot naturfag Åpen tilgang MED BLIKKET MOT NATURFAG Hege Kaarstein og Trude Nilsen (red.) Nye analyser av TIMSS 2019-data og trender 2015–2
JonMagneVestolAvhandling[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
Microsoft Word - manusendelig041216.doc RELASJON OG NORM I ETIKKDIDAKTIKKEN Moralsk/etisk verktøybruk i spennet mellom elevtekster og fagdidaktiske fr...
ole_bergem_pdf[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
Microsoft Word - Kappa82.doc Individuelle versus kollektive arbeidsformer En drøfting av aktuelle utfordringer i matematikkundervisningen i grunnskole
trond_solhaug_120.dpi[1].pdf - Department of Teacher Education and School Research
avhandling demokratisk medborgerskapXP2004.doc 1 Utdanning til demokratisk medborgerskap Avhandling for graden dr. polit. Trond Solhaug Institutt for
spesialpedagogikk-1-2021.pdf - Institutt for spesialpedagogikk
bør være en aktivitetsplikt hvor dagens «intensive opplæring» erstat- tes med forsterket opplæring. Regelverket når det gjelder intensiv opplæring er...
lissi_kortrapport.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
Linking Instruction in Science & Student Impact LISSI-Rapport 2018-2020 TETT PÅ NATURFAG I KLASSEROMMET Forfattere Marianne Ødegaard, Marit Kjærnsli, ...
gjeldande-manus-19.11.19.-docx--a4--(003).pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
Med skolen som misjonsmark Den norske vekkingsrørslas satsing på lærarutdanning 1890–1946 Alf Gunnar Eritsland Avhandling levert for graden Dr.philos.
bilde-og-bet.prod-2020-erlingframgard.pdf - Det utdanningsvitenskapelige fakultet
didaktikken ................................................................................. 22 Tesen: Individ- og elevsentrert tradisjon isjon...
kompetanse_for_kvalitet_2012-2015.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
lovens krav. Dersom man skal lykkes med dette arbeidet, forutset- tes det et nært samarbeid mellom alle berørte parter på nasjonalt, regionalt og lokalt...
stmld_lereren-rollen-og-utdanningen-2008-2009.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
lære, og hva som forven tes av dem. Det er derfor viktig at lærere utvikler og kommuniserer tydelige mål for opplæringen og kjennetegn på måloppnåelse...
bilde-og-bet.prod-2020-erlingframgard.pdf - Faculty of Educational Sciences
didaktikken ................................................................................. 22 Tesen: Individ- og elevsentrert tradisjon isjon...
tilweb_bentes-seminar_janne_vktorkildsen.pdf - Institutt for spesialpedagogikk
minste meningsbærende enhetene i språket samarbeid: sam + arbeid protesemakerlærlinger: pro + tese + mak + er + lær + ling + er Hvorfor morfologi? Hvis du...
trykk-timss_matematikk_2017.pdf - Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
GG00520-TIMSS_matematikk_2017 1..318 (1,1) Prioritering og progresjon i skolematematikken (2,1) (3,1) Prioritering og progresjon i skolematematikken E