Interne adm-rutiner

Ved start av et prosjekt skal det opprettes et saksnummer i ePhorte og nødvendig materiale legges inn. Arkivet kan være behjelpelig med dette.

Sjekkliste i word (OBS - det må avklares hvilken versjon av sjekklisten som skal legges her)

Interne rutiner:

Mappen for hvert prosjekt skal innholde:

E-post fra saksbehandler med søknad om prosjektkode Prosjektopprettelses skjemaet Budsjett - en Buddy utskrift og en utskrift av budsjettet som er oversendt Riksantikvaren og tiltakshaver. Vedtaket til RA Alle relevante sakspapirer for hvert prosjekt Prosjektcontroller er ansvarlig for at alle dokumenter i prosjektet blir lagt til arkivering

Prosjektcontroller oppretter anmodning om prosjektoppretting og sender dette til prosjekt@admin.uio.no som tildeler prosjektkode.  Normalt tar denne tildeling fra timer til et døgn.  Prosjektansvarlig oppfordres til å purre på forespørselen etter 3 dager.

 

Fra "Avslutning":

Sett inn her rutinebeskrivelse av (rapportering, regnskapsrapportering underveis, avslutning/lukking av prosjektregnskap, gjennomgang av oppgaveporteføljen)

 

Sakset fra UiO's sentrale (nye) sider som stadig er "under arbeid":

I avslutningsfasen skal prosjektkontroller i dialog med prosjektleder avklare hvorvidt prosjektet kan avsluttes, eller om det er grunnlag for en prosjektforlengelse. Enheten må selv sjekke levetiden for prosjektet. Denne skal normalt være 6 mnd. etter avtalt sluttdato (12 mnd. for EU). Når prosjektaktiviteten er bekreftet avsluttet, skal prosjektleder få bistand til utarbeidelse av økonomisk sluttrapport for prosjektet.

 

Publisert 26. okt. 2015 10:36 - Sist endret 26. okt. 2015 10:36