Nettverksseminar på Tøyen hovedgård 8. mars 2013

MÅL: Lage nye for-ansatte-sider om administrasjon av forskerutdanningen ved fakultetet.  

Tema og arbeidsgrupper:

  1. Søknad og opptak (henvendelser, formelle krav, frister, saksgang/ansvar):
    Malin, Tone, Cecilie
  2. Gjennomføring (mottak, oppfølging, rapportering, veiledere, opplæringsdelen, medforfatterskap): Tron H., Tina, Vera
  3. Innlevering og bedømmelse (saksbehandling, bedømmelseskomiteen, innstillingen, prøveforelesning/disputas, kreering): Anna, Ingvild, Bente og Ragna

Forarbeid:

  • Alle leser gjennom ”sin informasjon” (se web + sendes ut i papirutskrift)
  • Hver gruppe forbereder et forslag til ny presentasjon av sitt tema med:
    • Forslag til ny struktur
    • Forslag til endring av innhold (kutte i tekst, kommer info flere steder?)
    • Presentasjon av spørsmål som må avklares i fellesskap
    • Bør deler av deres informasjon stå et annet sted på web? Hvor? (Husk målgruppen!)

I seminaret:

08.30 - 11.30:

  • Hver gruppe får 15-20 min til å presentere forslag til ny struktur/ endring av innhold/ spørsmål som må avklares i felleskap

Det blir 25 min til diskusjoner per gruppe

12.15-15.00:

  • Hver gruppe jobber videre med et forslag til nye websider for sitt tema
    Avslutningsvis får hver gruppe får 10 min til å presentere sitt webforslag

Etterarbeid:

  • Avklare regelverk/ retningslinjer
  • Hvor kan vi samkjøre oss?
  • Hvilke rutinebeskrivelser mangler?
  • Ferdigstille websidene: for-ansatte/forskerutdanning
  • Plan for videre webarbeid – informasjon som skal ligge andre steder på web
Publisert 30. juli 2015 08:33 - Sist endret 30. juli 2015 08:33