Innkalling til nettverksmøte 11. november 2014

Tid: 11:00-12:30

Sted: Møterom 432, ES-hus

Tema:

1. Videreføre webarbeidet - høsten 2014. Hvilke sider er klare for å sendes til oversettelse?

Saker fra fakultetet:

1. Informasjon via studiekonsulent-epostlista kan også være relevant for ph.d.: Hvem står/ står ikke på studiekonsulentlista? Er det ok å føre dere opp her?

2. Saker til programrådet for ph.d.-programmet 20. november

3. Tips: Informasjon til bedømmelseskomiteer er nå publisert på norsk og engelsk. I tillegg har info om bedømmelse fått en ansiktsløftning. Klikk dere inn fra: www.sv.uio.no/for-ansatte/arbeidsstotte/forskerutdanning/index.html

4. Mal for oppstartsamtale veileder/kandidat - tilrettelagt for ph.d. - kom med innspill!

5. Innspill til årshjul for administrasjon av forskerutdanningen 2015?

6. Status fremdriftsrapporteringen - hvordan går det?

7. Lokal veilederopplæring - hva gjør dere? Jfr. e-post om møte mellom Avdeling for fagstøtte/SFFU og SV-fakultetet 3. desember.

8. Fakultetet har vedtatt faste satser for midlertidig vitenskapelig ansatte med styreverv (2 timer per møtetime) - se under gjennomføring.

9. Tips: UHRs forskerutdanningskonferanse 2015 arrangeres 15.-16. juni på Grand Hotel (arr. Idrettshøgskolen)

Saker fra enhetene:

1. Offentlig ph.d. ved ISV?

2.

Publisert 30. juli 2015 08:33 - Sist endret 23. feb. 2016 12:17