Innkalling til nettverksmøte 6. desember

Kl. 11.00-12.30, lite møterom 432

Tema:

FS-spørsmål?

Doodle for arbeidsstue i januar-februar i forbindelse med vitnemålsarbeidet sendes ut i løpet av uke 48.

Saker fra fakultetet:

1. Evalueringsrapporten fra den eksterne komiteen

Forskningsdekanen kommer på besøk for å høre hva dere tenker i kjølvannet av rapporten. Runde rundt bordet.

Presentasjon

2. Disputassider på nett

Nettredaktør Marte kommer på besøk og presenterer mulig løsning for arkiv på disputassidene ved hver enhet.

Bakgrunnen er at det har blitt fremmet et ønske om å ikke ha alle disputassidene liggende ute uavhengig av hvor lenge det er etter disputas, kanskje er det mulig å finne en enklere arkivløsning som blant annet minimerer sjansen for brutte lenker.

3. Sammenslåing programplan og utfyllende regler

Mari går gjennom innspill til utkastet som kom innen 2. desember.

Innspill

4. Evaluering av nettverksmøtene

Hvordan fungerer det, synes dere? Opplegg for våren - ønsker dere samme møtefrekvens og samme tidspunkter? Andre innspill til møteform eller lignende?

5. Ymse orienteringssaker

- HF og SV planlegger formidlingskurs 13.-16. februar og 25.-28. september 2017. Programrådet bestemte i møte at det skal være søknadsfrist, fakultetet velger ut søkere. kandidatene kan søke studieretningene om å få 2 studiepoeng (ikke alle har mulighet til å åpne for dette). Invitasjon sendes ut snart.

- Programrådet vedtok ikke pilotordningen med 2 måneder til bedømmelse, men ber instituttene om å oppfordre komiteene til å bruke mellom seks uker og tre måneder.

- Det blir ekstraordinært programrådsmøte 19. desember fra 10-12 i forbindelse med evalueringsrapporten.

Saker fra enhetene:

- Prøvedisputas, tekst på nettsidene? (Katalin)

Publisert 30. nov. 2016 11:06 - Sist endret 16. aug. 2021 17:23