Tema:
FS-spørsmål?
Arbeidsstuer:
Utdanningsplaner - 18. april, kl. 9-12, ES, pc-stue 351, gjelder de som disputerer mellom 16. januar og 15. april
Ok med ny arbeidsstue for rydding i utdanningsplaner i uke 24, 12.-16. juni?
Saker fra fakultetet:
1. Hva er det vi bør sende ut informasjon om på e-post?
Diskusjonssak som dukket opp på forrige møte. Bør vi ha retningslinjer for hvilken type informasjon vi sender ut på e-post? Er det noe informasjon som bare bør ligge på nettsidene?
2. Bilagslønnsprosjektet (Guro)
Piloten og veien videre.
3. Registrering av mindre omarbeiding etter § 14.2
Nye rutiner for registrering i avhandlingsvurdering under innlevering samlebilde.
Ved § 14.2 er det ikke lenger to (1 og 2) innleveringer som registreres under innlevering i student samlebilde, men to poster (1 og 2) under avhandlingsvurdering i innlevering samlebilde.
4. Adresser i FS
Bare en liten orientering, siden det har dukket opp spørsmål om dette: I FS hentes hjemadresse fra Folkeregisteret. Denne oppdateringen skjer visstnok ganske sjelden. Semesteradressen oppdaterer kandidaten selv. Ekstern e-post og telefon hentes nå fra KORR, Kontakt- og reservasjonsregisteret:
5. Framdriftsrapportering
Arkivplanen skisserer at selve rapportene skal legges som vedlegg og skjermes
6. Orienteringssaker:
- Ph.d.-programmet opp som diskusjonssak i fakultetsstyret, se D-sak 2
Saker fra enhetene:
-gjennomgang av rutiner ved oppretting i FS (spesielt mtp utdanningsplaner)