Innkalling til nettverksmøte 21. mars

Kl. 11.00-12.30, lite møterom 432

Tema:

FS-spørsmål?

Arbeidsstuer:

Utdanningsplaner - 18. april, kl. 9-12, ES, pc-stue 351, gjelder de som disputerer mellom 16. januar og 15. april

Ok med ny arbeidsstue for rydding i utdanningsplaner i uke 24, 12.-16. juni?

Saker fra fakultetet:

1. Hva er det vi bør sende ut informasjon om på e-post?

Diskusjonssak som dukket opp på forrige møte. Bør vi ha retningslinjer for hvilken type informasjon vi sender ut på e-post? Er det noe informasjon som bare bør ligge på nettsidene?

2. Bilagslønnsprosjektet (Guro)

Piloten og veien videre.

3. Registrering av mindre omarbeiding etter § 14.2

Nye rutiner for registrering i avhandlingsvurdering under innlevering samlebilde.

Ved § 14.2 er det ikke lenger to (1 og 2) innleveringer som registreres under innlevering i student samlebilde, men to poster (1 og 2) under avhandlingsvurdering i innlevering samlebilde.

4. Adresser i FS

Bare en liten orientering, siden det har dukket opp spørsmål om dette: I FS hentes hjemadresse fra Folkeregisteret. Denne oppdateringen skjer visstnok ganske sjelden. Semesteradressen oppdaterer kandidaten selv. Ekstern e-post og telefon hentes nå fra KORR, Kontakt- og reservasjonsregisteret:

http://www.sv.uio.no/forskning/phd/avhandling-bedommelse/innlevering/kontaktinformasjon-i-studentweb.html

5. Framdriftsrapportering

Arkivplanen skisserer at selve rapportene skal legges som vedlegg og skjermes

6. Orienteringssaker:

- Ph.d.-programmet opp som diskusjonssak i fakultetsstyret, se D-sak 2

Saker fra enhetene:

-gjennomgang av rutiner ved oppretting i FS (spesielt mtp utdanningsplaner)

 

 

 

Publisert 15. mars 2017 12:08 - Sist endret 7. aug. 2021 06:08