Referat fra nettverksmøte 21.august

10.00 - 11.30, lite møterom 430

Referat:

1. Runde rundt bordet

PSI / TIK: Ønske om en "oppskrift" for å registere konferanser som emner i FS. Ingebjørg har sjekket det finnes en rutine her.
Det er behov for arbeidsstue i FS. Denne blir 30.oktober og Karen kommer.

2. Fellesdelen

Ingebjørg sender ut en e-post til kandidatene om fellesdelen og at fristen for påmelding er 10.september.

3. Opptak stipendiater (dvs de som ansettes her)
Ingen av ph.d.-konsulentene har tilgang til søknadene, og det tar derfor uhensiktsmessig lang tid før disse registeres i FS. Ingebjørg forsøker å få til en endring i rutine slik at ph.d-konsulent ved enheten får kopi av søknaden og kan arkivere den, og melde fra til fakultetet slik at personen kan få studierett i FS.

4. URKUND (meldt inn av ISV) og digitalisering av innlevering
ISV, PSI og SAI ønsker å være piloter og sjekke innleverte avhandlinger i URKUND. Fakultetet vil også være innvolvert i dette. Ingebjørg ser samtidig på hvordan vi kan digitalisere innleveringen, og slutte med de 5 papirkopiene.

Publisert 5. juli 2018 08:13 - Sist endret 7. juli 2021 15:55