Viktig informasjon om fakturering av service MAC-produkter fra Eplehuset

Vi vil minne om praktisering av fakturering av service til UiO i forbindelse med reparasjoner av MAC-produkter hos Eplehuset. For å sikre riktig fakturering og en smidig prosess, ber vi om at følgende prosedyre følges:

1.            Når du sender inn en serviceforespørsel, vil Eplehusets teknikere utføre en diagnose og gi deg et prisoverslag for eventuelle reparasjoner som ikke dekkes av garantien.

 

2.            Når BDM har godkjent prisoverslaget fra Eplehuset og før reparasjonen kan starte, skal det opprettes innkjøpsordre ut i fra prisoverslag fra Eplehuset i form av såkalt «butikkjøp» dvs. sendes ikke ut, men sendes/leveres til rett kontakt hos leverandør, som sørger for at faktura merkes med innkjøpsordrenummer. Dette vil være en formell bekreftelse på at reparasjonen skal gjennomføres.

 

3.            Når du har en gyldig PO, vil Eplehusets teknikere fortsette med reparasjonen som avtalt.

 

Denne prosedyren sikrer nøyaktig fakturering og referanse til din enhet. Det bidrar også til å opprettholde god orden i vår faktureringsprosess og sikrer at alle reparasjoner er i samsvar med avtalens vilkår.

Publisert 18. okt. 2023 15:12 - Sist endret 18. okt. 2023 15:12