Nettskjema for interne faglig-sosiale arrangementer
Om behandlingen
Hvorfor har du behov for å samle inn opplysningene?
For å vite antall deltakere på interne arrangementer.
Formålet med behandlingen
- Ansattrettet
Rettslig grunnlag for behandlingen
- Samtykke
Tidspunkt for sletting og arkivering
Dataene anonymiseres fortløpende
Datamaterialet
Hvilken gruppe tilhører de registrerte?
- Studenter
- Ansatte
- Gjester
Hvor mange er registrert?
0-99
Hvilke opplysninger samles inn?
- Navn
- E-postadresse
- Karakteristikker og vurderinger av enkeltpersoner
- Hvis bevertning: Evt ønsker om særskilte behov. Dette for å unngå at vi serverer f.eks. kjøtt eller feil type kjøtt, nøtter, melk osv.
Behandles særlige kategorier av personopplysninger?
Nei
Hvilken klassifisering tilhører dataene?
Gul – Intern
Hvilke metoder, datakilder og verktøy blir brukt til innsamling av personopplysninger?
- Nettskjema
Informasjonssikkerhet
Hvilken personidentifikator brukes?
- Brukernavn
- Ikke direkte identifiserbar personidentifikator
Hvem skal bruke dataene?
- Ansatte
Hvor registreres, oppbevares og bearbeides personopplysningene?
- E-post
- Lagringstjenester
Utleveres personopplysninger til andre aktører utenfor UiO?
Ja: Hvis tilpasning av bevertning må leverandør få vite dette, men da er det alltid anonymisert.
Brukes det eksterne databehandlere eller underdatabehandlere?
Nei
Overføres eller sendes det personopplysninger til utlandet?
Nei
Er risikovurdering foretatt?
Nei: Når svar er avgitt av enkelt ansatt om at de feks allergi el.l. så lagres dette kun hos en ansatt i administrasjonen og dette lagres på lukket fellesområde hvor ikke alle ansatte eller andre har tilgang. Bestillingen til ekstern leverandør inneholder ikke navn på ansatt - kun opplysning om antall som skal ha hvilken type bevertning.
Er det foretatt personvernkonsekvensvurdering (DPIA)?
Nei