Møter i ekspertgruppen for MSCA

Tidligere

Tid og sted: , Zoom

Siste møte for ekspertgruppen for denne gang: vi ser på seminarer til våren og har invitert to fra personalseksjonene ved MN og HF for å diskutere hvordan vi håndterer MSCA-ansettelser  ved UiO. 

Tid og sted: , Zoom

Ekspertgruppen møttes for å se på planer for neste år, evalueringen av ekspertgruppene og årsslutt. 

Tid og sted: , LSH Møterom 1008 / Zoom

Ekspertgruppen møttes for å diskutere ITN-kurs, evaluering og fremtidsplaner. 

Tid og sted: , Zoom

Ekspertgruppen møtes for å diskutere MSCA PF, ITN, nettsidene, evaluering og planer. 

Tid og sted: , Zoom

Ekspertgruppen møttes for å se på det kommende MSCA seminaret for og med veiledere; og på resurser og planer for neste semester. 

Tid og sted: , Zoom

Ekspertgruppen møttes for å diskutere nettsider, seminarer og fikk besøk fra Københavns Universitet. 

Tid og sted: , Zoom

Ekspertgruppen møttes for å diskutere status for forsider for MSCA-ressurer, nettsider og en kikk på mandatet. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppen møttes for å diskutere status for forsider for MSCA-ressurer, Temas vs nettsider for publisering, og en oppdatering om Researchers at Risk

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppen møttes for å diskutere forsider for MSCA-ressurer og hva vi kan samarbeide om mot Horisont Europa. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppa møttes for å diskutere tiltak og leveranser, og MSCA Master Class 2021. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppa møttes for å diskutere tiltak og leveranser, og MSCA ITN. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppa møttes for å diskutere tiltak og leveranser, og et nytt utkast til grønn implementering av MSCA. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppen møtes for å diskutere MSCA IF-runden, felles tilbakemeldingsskjema og grønn implementering av MSCA. 

Tid og sted: , Nettmøte

Ekspertgruppen møtes for å diskutere MSCA IF og lesegrupper, felles tilbakemeldingsskjema, nettsider og mandat. 

Tid:

Agenda: Vi ser på mandatet, deler erfaringer med MSCA Master Class som webinar, og planlegger temaer for videre møter. 

Tid og sted: , Styrerommet, 10. etasje Lucy Smiths hus