Sjekke om faglærer har lagt til emneskjema

Som prosjektadministrator kan du sjekke om faglærere har lagt til egne spørsmål på emnene innad i et prosjekt.

Gå først til fanen Projects, og velg riktig prosjekt fra oversikten din. Gå så til Courses-fanen i prosjektet. På listen over emner i prosjektet, skal du så trykke på blyantikonet under Edit.

Bildet viser landingssiden for prosjektet

Du er nå på Edit-siden. Litt ned på siden kommer du til Survey-delen, og under denne skal du trykke på Preview Questions. I forhåndsvisningen vil du se alle spørsmålene studentene vil få i evalueringsskjemaet.

Bildet viser hvor man skal trykke på Edit-siden

Forhåndsvisningen vil også ha en tittel (markert med rød boks på bildet) som angir hvilket skjema spørsmålene kommer fra, som f.eks. Main Survey eller Targeted Survey. Denne informasjonen vil ikke komme frem for studentene som besvarer evalueringsskjemaet.

Bildet viser et eksempel på forhåndsvisning av evalueringsskjema

Publisert 21. feb. 2023 15:56 - Sist endret 3. mars 2023 15:12