Referat
1. Referat fra møtet 23. januar 2015
Det var ingen kommentarer til referatet
2. Fordeling av administrative oppgaver
Inger gjennomgikk forslaget. Møtedeltakerne sluttet seg til fordelingen. Sekretærene for de ulike gruppene avgjør når det er aktuelt å kalle inn øvrige gruppemedlemmer til møter.
Vi oppretter også et mindre arbeidsutvalg bestående av sekretærene, Inger og Bente.
3. Oversikt over underlagsdokumenter
Vi jobber videre med oversikten over underlagsdokumenter. Dokumentene legges ut på nettet og grupperes etter hvilket SAB-område de tilhører. Som prinsipp skal all informasjon være åpen. Bente koordinerer dette.
Tidligere styresaker som kan være relevante: Vibeke snakker med Monica og sjekker hvilke eventuelle tidligere styresaker som kan være aktuelle for arbeidet med SAB.
4. Mandat for gruppe 4: innhold og prosess
Inger orienterte om prosessen frem mot saken som legges frem for UiOs styre 10. mars
5. Eventuelt
Dokumentering av øvrig SAB-aktiviteter ved UiO. Vi ønsker å få en oversikt over hvilke større SAB-aktiviteter som skjer på fakultetene. Bente kontakter fakultetsdirektørene.