Referat fra møtet i sekretariatet for SAB 6. februar 2015

Til stede: Inger Stray Lien, Vibeke Alm, Olaug Kristine Bringager, Johannes Elgvin, Stein Roar Fredriksen, Anne Marthe Gibbons, Erik Gulbrandsen, Wenche Hanneborg, Marianne Løken, Anita Sandberg, Bente Hennie Strandh, Guri Vestad

1. Referat fra møtet 23. januar 2015

Det var ingen kommentarer til referatet

2. Fordeling av administrative oppgaver

Inger gjennomgikk forslaget. Møtedeltakerne sluttet seg til fordelingen. Sekretærene for de ulike gruppene avgjør når det er aktuelt å kalle inn øvrige gruppemedlemmer til møter.

Vi oppretter også et mindre arbeidsutvalg bestående av sekretærene, Inger og Bente.

3. Oversikt over underlagsdokumenter

Vi jobber videre med oversikten over underlagsdokumenter. Dokumentene legges ut på nettet og grupperes etter hvilket SAB-område de tilhører. Som prinsipp skal all informasjon være åpen. Bente koordinerer dette.

Tidligere styresaker som kan være relevante: Vibeke snakker med Monica og sjekker hvilke eventuelle tidligere styresaker som kan være aktuelle for arbeidet med SAB.

4. Mandat for gruppe 4: innhold og prosess

Inger orienterte om prosessen frem mot saken som legges frem for UiOs styre 10. mars

5. Eventuelt

Dokumentering av øvrig SAB-aktiviteter ved UiO. Vi ønsker å få en oversikt over hvilke større SAB-aktiviteter som skjer på fakultetene. Bente kontakter fakultetsdirektørene.

Publisert 4. feb. 2015 15:57 - Sist endret 9. okt. 2015 17:43