Programvare
Programvare er generelt beskrevet i Programvarebasen, se etter ePhorte klient og PixEdit.
Veiledninger for ePhorte-klient og -skanner
- Installasjon av ePhorte-klient
- Installasjon av PixEdit
Merk: Ny teknisk løsning fra og med 31.oktober 2014. Krever oppdatering. Revidert februar 2015
Importsentralen feiler
Ved overgang til en annen mail-klient eller postkasse-endring så kan man oppleve at Importsentralen feiler. Hvis dette skjer så utfør følgende:
-
Først å slette importsentralen og deretter bygge denne på nytt.
-
Deretter angi eksisterende passord i feltene for Nytt passord og Gjenta nytt passord mens feltet for Gammelt passord stå tomt.
Brukere som ikke får utført dette eventuelt ikke kommer inn, må henvende seg til Esak for å få slettet importsentralen og bygget denne på nytt. Sletting av importsentraler og det å bygge dem opp igjen er noe eSak (systemadministratorrollen) gjør.