Teknisk informasjon om ePhorte

Installasjon og verifisering av ePhorte klient samt installasjon av PixEdit for skanning til ePhorte.

Programvare

Programvare er generelt beskrevet i Programvarebasen, se etter ePhorte klient og PixEdit.

Veiledninger for ePhorte-klient og -skanner

Importsentralen feiler

Ved overgang til en annen mail-klient eller postkasse-endring så kan man oppleve at Importsentralen feiler. Hvis dette skjer så utfør følgende:

  1. Først å slette importsentralen og deretter bygge denne på nytt.

  2. Deretter angi eksisterende passord i feltene for Nytt passord og Gjenta nytt passord mens feltet for Gammelt passord stå tomt.

Brukere som ikke får utført dette eventuelt ikke kommer inn, må henvende seg til Esak for å få slettet importsentralen og bygget denne på nytt. Sletting av importsentraler og det å bygge dem opp igjen er noe eSak (systemadministratorrollen) gjør.

Annet

Publisert 29. juni 2012 15:23 - Sist endret 14. feb. 2022 10:43