Forberedelser institutt muntlig/praktisk eksamen

Følgende skal være gjort senest kl. 9.00 7 virkedager før eksamen

Eksempel: Eksamen er onsdag 29. mai. Frist: mandag 20. mai kl. 9:00

1. Liste over kandidater med godkjente obligatoriske øvelser må være sendt eksamen@mn.uio.no

2. Følgende informasjon må sendes til eksamen@mn.uio.no:

• Dato(er) for eksamen
  • Tidspunkt for første kandidat
  • Rekkefølge for kandidatene dersom det er avtalt. Merk at tidspunktene er tilgjengelige i studentenes StudentWeb så fort tidspunktene er registrert. Dersom en student vil endre tidspunkt krever dette at en annen student er villig til å bytte tid. Fakultetet har ikke kapasitet til å koordinere dette.
  • Hvor lang tid som skal settes av til hver kandidat
  • Når lunsj og eventuelle andre pauser skal være

3. Eksamensoppslag og protokoll

Når tidspunkter og rom for eksamen er klart sender du vurderingsprotokolliste til emneansvarlig. Protokollen skal underskrives av alle medlemmene i eksamenskommisjonen, og returneres til fakultetet for registrering.

På eksamensdagen

Du som studie- eller eksamenskonsulent eller en annen kontaktperson skal være tilgjengelig på telefon under eksamenavvikling. På morgenen slipper studentene inn kl. 08:30 og du må være tilgjengelig fra dette tidspunktet.