Møte 7.9.2020 - arbeidsgruppe

I dette arbeidsgruppemøtet ser vi på hva som må til for å sluttføre bestillingen fra dekani ledermøte. Basert på den første leveransen vår fra februar (\\kant\uv-felles\felles\Studier\Internasjonalisering_felles\Arbeidsgruppe utveksling V20) 

Saksnr og type sak Meldt inn av Beskrivelse Evt oppfølging

1. Gjennomgang av utkast årshjul

(foreløpig mest detaljer for vårsemesteret, når dette er OK justerer vi høstsemesteret tilsvarende)

 

Ser oppsettet OK ut?

Mangler det viktige frister/perioder?

Noe som er uklart?

Oppgaver som bør stå i planen som ikke står der nå?

Hva bør over fra promoplanen (på fellesområdet: \\kant\uv-felles\felles\Studier\Internasjonalisering_felles\PROMOPLAN FOR UT-UTVEKSLING) til årshjulet?

 
2. Rutinebeskrivelser vi har sett behov for  

- Promotering/informasjon/veiledning - hva skal inn i årshjulet, hva skal i eget dokument?

- emneopptak (innreisende studenter) - Rutinebeskrivelse emneavklaring. Noe som mangler/ er utydelig? Se dok fellesmappe.

- emneavklaring (utreisende studenter) - Rutinebeskrivelse emneavklaring. Se dok fellesmappe.

- Emneportefølje - forslag: fast diskusjonssak i STUV - hvor ofte? Når? (I høst planlegger vi å ta det opp i oktobermøtet)

- Inngåelse av utvekslingsavtaler - hva bør med i rutinebeskrivelsen? Se dok i fellesmappe.

- Avviksrutiner - hva har dere av rutiner nå som kan samles? 

Alle arbeidsdokumenter ligger i fellesmappen \\kant\uv-felles\felles\Studier\Internasjonalisering_felles\Arbeidsgruppe utveksling V20

 

 

Publisert 28. juli 2020 13:25 - Sist endret 7. sep. 2020 13:02