1. Arrangementer
Semesterstartsuken
Om bestilling av rom til informasjonsmøter for studenter ved semesterstart (uke 33).
2. Fagpersoners tilgang til grupperom i Fronter
Fagpersoners tilgang til grupperom i Fronter styres av datointervallet på personroller knyttet til aktiviteten i FS. Tidligere (med Syllabus) ble dette datointervallet for fagpersoner som var bestilt til undervisning (altså personroller tilknyttet timeplansforekomster) satt til start og slutt for den faktisk bestilte undervisningen.
Nå er dette endret slik at datointervallet for fagpersoner som er bestilt i TP får en bestemt startdato uten avslutning, altså et intervall som ikke er knyttet til de faktiske undervisningsdatoene. På den måten vil fagpersoner bestilt gjennom TP få tilgang til grupperom i Fronter lenge før semesterstart og med åpen slutt.
3. Kontaktperson til timeplanlegger per emne/institutt?
Ved ulike anledninger har noen behov for å få tak i den som er ansvarlig for timeplanen for et emne, slik som at et rom er vannskadet, at man ønsker å ha et arrangement osv. Og i disse tilfellene er det nok best at de som leter slipper å gå alle andre veier - eller til foreleser. Dersom undervisning er bestilt i hovedbestillingen er det heller ikke nødvendigvis samsvar mellom hvem som har bestilt undervisningen, og hvem som har ansvaret ved flytting osv.
Vi har altså kanskje fått behov for å samle hvem som er den faktiske timeplanleggeren for ulike emner. Hvordan kan dette løses? Hvilket nivå skal man legge ut: Fak/institutt/timeplanlegger på emne?
4. Flytte dato for deling av rom?
15.mai er en innklemt fredag. Skal vi holde på datoen, eller flytte den til en tidligere eller senere dato?
5. Orientering om videre arbeid med timeplaner og mine studier
Det er laget et forum for arbeid med integrasjon av studiedata mellom AF(SSD), AF(SKS) og USIT for å se på videre utvikling av timeplaner og mine studier.
6. Tilbakeskriving av data fra TP til FS
I dag skrives data fra TP til FS sjeldent, gjennom en svært tidkrevende prosess. Det kommer nå funksjonalitet for å skrive data fra TP til FS, slik at man kan holde FS oppdatert på en enkel måte.
7. Utvilingsønsker
Om videre utvikling av TP
Eksamensplanlegging i TP
Prioritering av ønsker
Timeplanleggervinduet
TP-218 Vise lørdag/søndag ved behov i timeplanleggingsvinduet
TP-216 Man bør få en advarsel og angremulighet derom man har gjort endringer og prøver å hente noe nytt uten å lagre først
TP-148 Legge til tekst om forskjell mellom bestilt og forvalgt
TP-99 Flere filter på aktivitetstider
TP-91 Man bør kunne se hvem som sist har oppdatert en aktivitetstid
TP-73 Visning av fag for aktivitetstid
TP-128 Løsning for unntak i rekke
TP-72 Fagperson og delt stedkode
Admin-bildet
TP-201 Oppdatering av emner (i admin) med Ø fungerer ikke i Internet Explorer
TP-181 Det er ønskelig at studentgrupper kan vise andre studentgrupper knyttet til samme studentgruppe
TP-180 På studentgrupper er det ønsket at man kan si at det er "sjekket/gyldig" for et gitt semester.
TP-200 felt på rom for å markere at de skal sperres ved hovedbestilling
TP-10 Admin: emnesiden bør være mer oversiktlig og søkbar
TP-188 sperre rom visse dager og tider
Rapport/timeplan
TP-15 Lage rapport for diskrepans mellom bestilt og registrerte data for all info som bestilles (tid/rom/lærer/stud)
TP-233 inngangsvei til uketimeplan for stedkode
TP-108 Det er ønskelig at infoskjemen (skjerm.php) kan vise et utplukk av bygninger
TP-196 Vise timeplaner studentgruppene til et emne
TP-195 Kunne vise timeplan for flere studentgrupper samtidig
TP-149 få inn partinummer i timeplaner for rom
TP-241 Daglige oversikter for bygning og rom for VAS
TP-242 Vise kun undervisning på infoskjermer
TP-252 Rapport for rombruk
TP-253 - Legge til stillingstittel for fagperson i rapport for undervisningsregnskap
TP-254 - Rapport over fremtidige bestillinger i rom