Dialogmøter

Gjennom året inviterer EA leiers ledelse og eiendomskoordinator til fire faste møter.

Formålet med dialogmøtene er å sikre en felles forståelse for leiers behov og situasjon, samt holde leier orientert om status og fremdrift på sine brukerbehov og andre relevante saker.

Januar/februar: felles informasjonsmøte

Årets første runde med dialogmøter innledes med et felles informasjonsmøte der EA går gjennom relevante nyheter og viktig informasjon knyttet til eiendomsvirksomheten.

Februar: dialogmøter første halvår

I møtet informerer EA om status for oppstart og fremdrift for prioriterte prosjekter inneværende år. Leier presenterer sine nye innmeldte brukerbehov for påfølgende år. 

September: dialogmøter andre halvår

I møtet informerer EA om status for pågående og avsluttede prosjekter i inneværende år. Leier har anledning til å melde inn eventuelle justeringer, endringer eller bortfall av brukerbehov for påfølgende år.

Oktober: prioriterte brukerbehov

I møtet presenterer EA prioriterte brukerbehov for påfølgende år. Prioriteringene er basert på innspillene leier har gitt under dialogmøtene og porteføljestyringsmodellen (prioriteringsmodell for brukerbehovprosjekter for UiO). Leier får anledning til å gi tilbakemelding på EAs prioriteringer i etterkant av møtet, før endelig prioritering besluttes.

Meld fra om skader, mangler og behov

Du kan melde inn behov som gjelder daglig drift, renhold, uteområder, avfall, intern flytting, budtjenester eller annet driftsarbeid.

Informasjon fra Eiendomsavdelingen

Lurer du på hvorfor det bråker?
Se oversikt over pågående og planlagt arbeider.