Fakultetsnytt 23. januar 2023

Kommende lørdag er det spesialvisning av filmen om Edvard Munchs liv, omgitt av hans egne malerier i Aulaen

Plakat for filmen "Munch".

Veileder du student som har forskningstema knyttet til Oslo?

Da bør du tipse om muligheten studenter som skriver masteroppgave med Oslo-relevant tema har til å søke stipend fra Osloforskning. Osloforskning er et samarbeid mellom Oslo kommune og Universitetet i Oslo som skal bidra til å fremme forskning og rekruttering til forskning som henter sitt tema fra Oslo.

Neste søknadsfrist er 15. februar 2023.

Open research and data management courses and events at DSC

Registration is open for a series of courses and events in open research, research reproducibility and research data management at the Digital Scholarship Centre in Spring 2023. The courses are open to all PhD students, postdocs, researchers, professors, librarians, and any research support staff at University of Oslo and Oslo University Hospital.

Ny film om Edvard Munch vises i Aulaen 28. januar

Universitetet i Oslo, MUNCH og The Film Company inviterer deg til en unik mulighet til å se den nye spillefilmen om Edvard Munch, en kunstner som har fargelagt norsk kunst- og universitetshistorie.

Spesialvisning 28. jan. 2023 14:00–16:30, Universitetets aula

Les mer om filmen og kjøp billett

Kriminologikonferansen 2023

23. og 24. mai inviterer Institutt for kriminologi og rettssosiologi (IKRS) alle som jobber med temaer knyttet til kriminalitet og kriminalitetskontroll til en tverrfaglig konferanse i 2023 med temaet «Nye tider, nye perspektiver?»

Deltagere inviteres til å bidra med en vitenskapelig presentasjon eller med et innlegg om erfaring fra arbeidslive, det er og mulig å melde inn ønsker om en spesifikk paneldebatt med flere presentasjoner.

Disputaser

Pr. i dag er det ingen annonserte disputaser

Rektors blogg

Ledige stillinger

Stilingsutlysningene hentes automatisk fra www.jus.uio.no/om/jobb/index.html hvor du også finner studentstillinger som er lyst ut.

Vitenskapelige stillinger

Teknisk-administrative stillinger

Fakultetet i mediene

De fem siste medietreffene om fakultetet fra Retrievers overvåkning av digitale medier.

Dekanvedtak på nett

Se flere dekanvedtak

Publikasjoner

Meld inn saker

Fakultetsnytt publiseres mandager. Saker meldes til fakultetsnytt@jus.uio.no senest torsdag for publisering følgende uke.

Ønsker du å få fakultetsnytt tilsendt, eller avslutte tjenesten?<

Ansatte får Fakultetsnytt tilsendt automatisk, tidligere ansatte eller andre som ønsker Fakultetsnytt kan bruke lenkene nedenfor til å starte og stanse tjenesten.

Publisert 23. jan. 2023 08:36 - Sist endret 18. sep. 2023 08:33