Torsdagsnytt 26. mars 2020

Torsdagsnytt følger med på koronautviklingen og bringer også andre nyheter fra instituttet.

Bildet kan inneholde: Flagg.

Universitetsplassen i koronaens tid. Foto: Eva Dobos

Ressursbank for digital undervisning er klar til bruk

På kort tid har faglærere og administrasjon opprettet en veiledningsressurs for digital undervisning.

Klikk her for veiledning, eksempler og demonstrasjoner av digitale forelesninger og kurs

IT-hjelp

Fakultetets it-funksjon har blitt samordnet, og fra nå av skal alle henvendelser om it-hjelp ved instituttet rettes til e-post it-hjelp@jus.uio.no eller telefon 228 50001.

E-postadressen 'it-dm@jus.uio.no' avvikles.

Ny postdoktor på prosjektet Futuring Nordics

Eléonore Maitre er tilsatt som postdoktor i UiO Norden-prosjektet Futuring Nordics

Vi gratulerer!

Nye vitasser fra høsten 2020

Det ble tilsatt til sammen 5 nye vitasser fra høstsemesteret:

- Audun Nagelhus og Thea Rabe i fri stilling

- Gunnhild Berge i Viggo Hagstrøm stiftelse

- Kasper H Johns og Maja Maria Blegen på prosjektet Futuring Nordics

Bedriftsfysioterapeutens tips til deg som jobber hjemmefra

Nå om dagen jobber de fleste ved hjemmekontor. Dette er en midlertidig løsning, og vi vil om en tid komme tilbake til våre opprinnelige arbeidsplasser når situasjonen har bedret seg.

Inntil da kommer det noen tips til hvordan det er lurt å jobbe hjemmefra hvis man ikke har et eget kontor hjemme fra før.

Klikk her og se tipsene

Alle arrangementer ved IFP

Her finner du alle kommende arrangementer, både interne og eksterne.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 26. mars 2020 15:35 - Sist endret 12. okt. 2021 09:48