Torsdagsnytt 29. april

Internt ukentlig nyhetsbrev med aktuelle nyheter om smått og stort ved Institutt for privatrett.

Derfor endres lønnsdatoen til UiO-ansatte

Et nytt lønns- og personalsystem, med egen app, trer i kraft fra mandag. – Vær tålmodige i starten, oppfordrer universitetsdirektøren.

Les artikkelen om det nye systemet i Uniforum

Ansatte får 7.000 kroner i kompensasjon for utgifter ved hjemmekontor

Store deler av UiOs ansatte har vært på hjemmekontor i løpet av pandemien, i henhold til  gjeldende nasjonale og lokale påbud. Som kompensasjon for elektroniske kommunikasjonstjenester og andre merutgifter ved hjemmekontor, har UiO besluttet å gi en engangsytelse på 7000,- kr brutto.

Les mer om kompensasjonen

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Klikk her og les dagsferske saker

Alle arrangementer ved IFP

Her finner du alle kommende arrangementer, både interne og eksterne. Også arrangementer i regi av våre forskergrupper,Oslo senter for kommersiell rett og Senter for europarett.

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 29. apr. 2021 12:26 - Sist endret 29. apr. 2021 12:26