Torsdagsnytt 27. mai

Internt ukentlig nyhetsbrev med aktuelle nyheter om smått og stort ved Institutt for privatrett.

I juni gir Forskningsrådet svar på februarsøknader

Sendte du oss en søknad i februar, er ventetiden snart over. I slutten av juni offentliggjør vi hvilke av søknadene om Forskerprosjekt og Kompetanse- og samarbeidsprosjekt som blir innvilget.

Les om behandlingsprosedyren og se hvordan du får beskjed om resultatet

Sommeraktivitetsdag 10. juni 2021

Torsdag 10. juni er det UiOs sommeraktivitetsdag.  Bedriftsidrettslaget jobber med å planlegge dagen i henhold til gjeldende smittevernregler.

Grunnet smittesituasjonen ifm Covid-19, blir også dette årets sommeraktiviteter noe annerledes. Aktivitetet må gjennomføres i tråd med de smittevernsreglene som gjelder for Oslo kommune. Følg med på nettsidene til UIOBIL for oppdatert informasjon.

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Klikk her og les dagsferske saker

Alle arrangementer ved IFP

Her finner du alle kommende arrangementer, både interne og eksterne. Også arrangementer i regi av våre forskergrupper,Oslo senter for kommersiell rett og Senter for europarett.

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 27. mai 2021 14:02 - Sist endret 27. mai 2021 14:02