Torsdagsnytt 2. september

Trude Myklebust har levert sin dr-avhandling

Veilederen var Mads Andenæs og avhandlingens tittel er: Fair, orderly and sustainable financial markets? Exploring regulatory challenges arising in a complex, interconnected and evolving financial system amidst increased societal expectations.

Gratulerer, Trude!

Ny utgave av Compex tilgjengelig på nettsiden

En rapport om digitale selvbetjente rettshjelpsmidler er nettopp blitt publisert som CompLex 3/21:

Bruk gjerne deres respektive nettverkskanaler til å spre rapporten der det kan være relevant/interessant.

PowerPoint-maler i nytt design

Tidligere i år lanserte Universitetet i Oslo nytt design på nettsidene. Nå kommer det også nye maler i PowerPoint.

I den nye malen er det mange ferdiglagde lysbilder med mulighet til å bytte ut bilder og velge farger i ny profil.

Slik laster du ned og tar i bruk den nye malen

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Klikk her og les dagsferske saker

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 3. sep. 2021 11:42 - Sist endret 26. feb. 2022 19:51