Torsdagsnytt 25. november

Faglunsj om Bori 4-dommen

Formuerettsgruppa inviterer til faglunsj om den rykende ferske "Bori 4-dommen" (HR-2021-2201-A). For fjerde gang på nokså kort tid kommer Høyesterett med interessante uttalelser om forholdet mellom kontrakts- og deliktsansvar. Det kan ikke Formuerettsgruppa la gå upåaktet og udiskutert hen før juleferien starter!

Sverre Runde, tidl. vitass ved IfP, og professor Amund Tørum bidrar med innledning / forberedt kommentar.

Tid og sted: 15. desember 12:0013:15, Kjerka, DMV

Oslo Senter for Kommersiell Rett

Les mer om arrangementet

Nytilsatte ved instituttet

Katrine Fredwall - førsteamanuensis familie- og arverett, begynner 1. januar 2022

Anders Mikelsen - førsteamanuensis skatterett, begynner 1. januar 2022

Vebjørn Wold – stipendiat på SODI-prosjektet, begynner 1. januar 2022

Johannes Meyer – postdoktor fri stilling, begynner i august 2022

Save the date! Boklunsj 12. januar 2022

Internasjonal privatrett av Giuditta Cordero-Moss vil bli presentert av professor Amund Tørum.

Tid og sted: 12. januar kl 12-13, Stallen

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Klikk her og les dagsferske saker

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 25. nov. 2021 14:01 - Sist endret 25. nov. 2021 14:42