Torsdagsnytt 8. september 2022

Instituttet lyser ut stillinger som vitenskapelig assistent under prosjektene Circular Energy, LEVEL og VIROS.

Søknadsfrist for alle stillingene er 15. september.

Arbeidsrettsgruppens høstseminar 2022 - med kick-off for ny Arbeidsrettsgruppe

Arbeidsrettsgruppen inviterer til halvdagsseminar om aktuelle temaer innenfor individuell, kollekitv og europeisk arbeidsrett, samt presentasjon av forskning og undervisning i arbeidsrett ved Fakultetet.

Tid og sted: 15. sep. 2022 12:00–18:00, Kjerka, DMV

Program og påmelding

Stillinger som vitass på prosjekter er lyst ut - søknadsfrist 15. september

Energy project Circular Energy for a Sustainable Circular Economy (Circular Energy

Velferd over landegrensene: Solidaritet, likebehandling og fri bevegelighet (LEVEL)

Vulnerability in the Robot Society (VIROS)

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Klikk her og les dagsferske saker

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 8. sep. 2022 15:10 - Sist endret 8. sep. 2022 15:11