Torsdagsnytt 23. mars 2023

Vikar i administrasjonen

Fra 1. april og ut året vil Randi Rørlien vikariere for Bodil Silset som avdelingsleder.

Søknadsfrist 15. mai

Lærebokstipend 2023

Cappelen Damm  Akademsik deler ut inntil 250 000 kroner i skrivestipend til ett eller flere lærebokprosjekter.

Se søknadsdetaljer og forfatterveieledning her

Friske opp husordensregler?

Det er på tide med noen påminnelser:

• Rydd! Brukt servise og bestikk skal ikke settes igjen på benken, men settes i oppvaskmaskinen. Og etter møter tas kaffekanner og brukte kopper med.
  • Toalettdører skal alltid lukkes helt igjen når en forlater rommet.
  • Ikke slipp inn ukjente som ikke har ansattkort eller gjestekort.
  • Husk at vi har et bevertningsreglement dersom du ønsker servering på møter eller seminarer: Retningslinjer for bevertning og representasjon ved UiO - Universitetet i Oslo Møtelengde, om det er eksterne deltakere mm regulerer hvordan vi kan beverte. Som hovedregel skal bevertning ikke benyttes til interne møter. Finansieringskilde har ingen påvirkning på hvordan vi kan beverte.
  • Tekniske problemer på eget kontor, i fellesområder el l: Om det gjelder IT- eller AV-utstyr, send mail til it-hjelp@jus.uio.no eller ring 228 50001. Om det gjelder annet teknisk: Meld inn til Eiendomsavdelingen i Si fra-systemet https://www.uio.no/om/hms/si-fra/ eller meld fra til den administrativt ansatte som sitter nærmest deg.

IfP- ansatte i media

Medieovervåkning følger  saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Les dagsferske saker!

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 24. mars 2023 12:47 - Sist endret 24. mars 2023 12:51