Torsdagsnytt 13. april 2023

Institutt for privatretts interne nyhetsbrev.

Bildet kan inneholde: påskeliljer, gress

Colourbox

Babynytt

Håvard Olsen Sterri ble pappa til lille Julie på påskeaften. Vi gratulerer!

50-års markering

Vi minner om markeringen av Harald Irgens-Jensen som fyller 50 år. Det blir lett servering i Kjerka onsdag 19. april, kl. 1500.

Lunsjseminar - Norsk lovregulering av adgangen til å kreve erstatning ved menneskerettsbrudd?

Tid og sted: 10. mai 2023 12:00–13:30, Kjerka, DMV

Påmelding via arrangementssiden innen 3. mai.

Parkeringskapasiteten i sentrum

Deler av parkeringen bak Historisk museum blir avstengt hele fredag 14. april.

I perioden 17. april frem til 12. mai skal det foretas inspeksjon av tak og fasader på Historisk museum. Enkelte dager i denne perioden vil plassene nærmest fasaden på HM være sperret for bruk. Resten av plassene kan benyttes.

IFP i media

Medieovervåkning følger saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Les dagsferske saker!

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Arrangementsoversikt IFP

Se alle åpne arrangementer - Institutt for privatrett (uio.no)

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 13. apr. 2023 14:15 - Sist endret 15. juni 2023 14:43