Torsdagsnytt 22. juni

Sommerferien nærmer seg for mange her på instituttet! Se praktisk informasjon om kongebesøket neste uke, rydding av matvarer og registrering av ferie nedenfor.

Domus Media fra siden med folk på trappetrinnene.

Det blir begrenset adgang rundt Domus Media når Kongen kommer på besøk den 26. juni. Foto: Silje Naranjo/UiO.

Begrenset adgang ved Domus Media

I forbindelse med Kongens besøk i Aulaen for åpningen av sommerskolen, deler Eiendomsavdelingen viktig informasjon med ansatte:

Mandag 26. juni kl. 19:00-20:00 er Kong Harald V tilstede under åpningen av sommerskolen i Aulaen. Ved besøket vil han benytte heisen og bli kjørt inn porten i øst-hagen fra Kristians IVs. gate. Øst-hagen vil være stengt for parkering for ansatte og håndverkere fra morgenen av til Kongen er kjørt ut igjen. Det vil heller ikke være anledning til å parkere sykler på østsiden av Aulatilbygget. Parkering i vest-hagen vil bli begrenset til av/på stigning fra kl. 15.00.

Best før... når var det igjen?

Best før-dato på hermetikkboks.
Foto: Colourbox.

Alle ansatte oppfordres til å sjekke matvarene sine i kjøleskapene i DM og DA!

Enkelte matvarer har allerede gått ut på dato, og administrasjonen håper at det meste er tømt før alle tar sommerferie. Alt som ikke har lang holdbarhet vil bli kastet den 28. juni.

Resepsjonen stenges

Resepsjonen i DM er sommerstengt fra uke 26.

Registrering av ferie

Har du husket å registrere ferien din i Selvbetjeningsportalen?

Alle som fortsatt ikke har gjort det bes om å registrere så snart som mulig.

Utnytt sjansen nå til å rydde unna bøker før sommerferien!

HumAk setter stor pris på alle bokdonasjonene deres. Disse vil brukes til bokmarkedet deres til høsten.

En flytteeske står allerede klart inne i resepsjonen.

IFP i media

Medieovervåkning følger saker i nettmedier som omtaler Institutt for privatrett eller våre ansatte. Tjenesten er supplert av egenpublisert henvisning til utvalgte mediesaker fra papir- og etermedier.

Les dagsferske saker!

Publisering

Se siste publikasjoner fra våre forskere.

Arrangementsoversikt IFP

Se alle åpne arrangementer - Institutt for privatrett (uio.no)

Ønsker du å få inn stoff til Torsdagsnytt?

Det er enkelt å få inn nyheter til TN: send en mail til torsdagsnytt@jus.uio.no. Mailen vil garantert nå redaksjonen og meldingen vil komme i neste nyhetsbrev.

Publisert 22. juni 2023 12:58 - Sist endret 22. juni 2023 12:58