For ansatte - Din egen startside

Det anbefales at du velger din egen personifiserte For ansatte-side som startside når du åpner internett. Det kan gi deg en enklere arbeidshverdag.

Eksempel på tilpasset side for ansatte

Lag din personlige profil

På din personlige side kan du velge snarveier og hvilke verktøy og tjenester du vil ha rask tilgang til. Som før vil vi få opp alle arrangementer – interne og eksterne – knyttet til IFP og forskergruppene våre. I tillegg vises Aktuelle saker fra IFP, UiO og Juridisk fakultet.

Enklere å få oversikt

Interne instituttsider finner du også blant annet kontaktinformasjon og interne rutiner for vårt institutt.  Her vil også Aktuelt-saker og arrangementer med tilknytning til Instituttet vises. Alt dette vil gi deg oversikt på et minimum av tid over hva som skjer på din arbeidsplass. Du slipper å sjekke flere nettsider og gamle e-poster.

Tips

Informasjon som gjelder arbeidsstøtte, ansettelsesforhold og kompetanseutvikling med mer ligger samlet på UiO.no/For ansatte under Arbeidsstøtte

Du kan gjerne ha flere startsider som kommer opp samtidig. Ta kontakt hvis du trenger bistand til å tilpasse din egen personlige side; m.o.adum@jus.uio.no eller telefon 22859786.

Publisert 30. nov. 2015 11:02 - Sist endret 1. nov. 2018 09:05