Aktuelle saker i 2022

Publisert 6. okt. 2022 11:34

Forskningsrådgiver Veslemøy Ramsfjell fulgte opp forskerne og koordinerte prosessen som ledet frem til to nye SFF’er. Forskningsdekan Jens Petter Berg ledet fagpanelet med eksperter som gav søkerne råd og tilbakemeldinger underveis i prosessen.

Publisert 7. sep. 2022 10:10

På grunn av en feil i vårt nye personal og lønnssystem har mange ansatte falt ut av manntallet. Det er bare å logge inn og stemme likevel. Stemmene vil bli talt opp manuelt.

Publisert 14. juni 2022 23:58

Helse og bærekraft er uløselig knyttet sammen og her har du en unik mulighet til å løfte frem en student som har jobbet med dette feltet i sin masteroppgave. Frist for å nominere din kandidat er 28. juli.

Publisert 3. juni 2022 13:56

Det nærmer seg valg av ny dekan ved Det medisinske fakultet. Vi har bedt nåværende dekan Ivar P. Gladhaug om å svare på noen spørsmål om dekanrollen.

Publisert 4. mai 2022 14:49

Kjenner du til en talentfull postdoktor som kan tenke seg å flytte til Oslo og bli del av din gruppe? Da bør du tipse dem om EU programmet MSCA postdoktoral fellowships og fakultetets søknadsstøtte.

Publisert 3. mai 2022 22:55

Har du savnet å være sosial i koronatiden? Hvor godt kjenner du forskere fra andre enheter på UiO? Ildsjelene bak social@Molmed og X-DEP ved råd.