Følger du med på årshjulet for priser?

Visste du at fakultetet har en årshjulsoversikt over prisutlysninger og muligheter for å nominere fakultetets ansatte? Her finner du frister og informasjonen du trenger.

Bildet kan inneholde: frakk, stol, podium, dress, anlegg.

Bilde fra tildelingen av årets Jahrepris i Universitetets Aula. Foto: Jarli & Jordan/ UiO

Årshjulet for priser er en ressursside hvor du kan finne informasjon om aktuelle priser. Alle som er ansatt ved fakultetet har tilgang til disse sidene.

Mange aktuelle priser

Årshjulet gir en oversikt over de store prisene som er relevante for ansatte ved fakultetet. Under hver prisoversikt finner du mer informasjon om prisene, fristen for innsending av nominasjon og lenke til utlysningen.

Akkurat nå finner du informasjon om nominasjon til Jahreprisen, Kong Olav den Vs kreftforskningspris 2024 og universitetets fem priser.

Hvordan kan du bruke årshjulet?

Informasjon om utlysningene vil i tillegg til nye oppslag i årshjulet alltid gis via linjen. Årshjulet gir deg i tillegg mulighet til å følge med selv. Målet med årshjulet er å redusere mengden e-poster som blir sendt fra fakultetsadministrasjonen via institutter og sentre og ut til miljøene.

Vi anbefaler derfor ansatte til å bruke abonnementsfunksjonen. Ved å gjøre dette vil du få informasjon når det kommer nye oppdateringer i årshjulet.Du kan legge hele årshjulet inn i kalenderen din ved å klikke "abonner" nederst på siden.

Er det kun noen aktuelle priser for deg eller ditt fagområde, kan du abonnere på den enkelte prisen ved å klikke på lenken under hver prisutlysning. Da vil fristene for prisene dukke opp i Outlook-kalenderen din.

Tips om nominasjoner

Har du fått med deg at det er åpent for å nominere til en medisinsk pris som vi ikke har fått med oss i årshjulet? Send tips til saksbehandler Aleksandra Weder Sawicka.

Av Silje M. Kile Rosseland
Publisert 29. nov. 2023 10:00 - Sist endret 29. nov. 2023 10:01