Velkomstmøte for alle nyansatte

Alle nyansatte ved MED vil fra i år få personlig invitasjon fra dekan Hanne Flinstad Harbo til velkomstmøte for nyansatte. Har du fått invitasjon? Kom på møtet! Fakultetsledelsen ønsker å bli kjent med deg.

Dekan Hanne Flinstad Harbo møter ansatte

Dekanatet arrangerte semesterstart kick-off for hele fakultetet i januar. Fra venstre: Studiedekan Magnus Løberg, Hanne Flinstad Harbo og underdirektør Astrid Aksnessæther ved Klinmed.

Dekan Hanne Flinstad Harbo og hennes dekanat ønsker å være tett på sine ansatte. Du som er nyansatt ved Medisinsk fakultet i år og til og med september blir derfor personlig invitert til dette velkomstmøtet med fakultetsledelsen.

Husk å svare på nettskjemaet du har fått tilsendt på din UiO e-post innen fristen 17. oktober. Det vil bli enkel servering.

• Velkommen ved dekan Hanne Flinstad Harbo

• Fakultetets strategi og visjon ved dekan Hanne Flinstad Harbo
  • Fakultetets organisering ved fakultetsdirektør Hans Mossin
  • Ansatt ved UiO ved HR-leder Elisabeth Pedersen Lange
  • Mingling

Ble du ansatt etter september? Da vil du få invitasjon til vårens velkomstmøte. Fra og med neste år vil velkomstmøtene avholdes fast i februar og september.

Publisert 25. sep. 2023 12:34 - Sist endret 27. sep. 2023 11:00