English version of this page

Nettverksbygging for nye professorer

Du som nyansatt professor eller førsteamanuensis inviteres til hyggelig treff med mingling og faglige presentasjoner i Professorboligen. Bli kjent med fakultetsledelsen og få hjelp til å bygge nettverk.

Karly Eriksen, Paulina Due-Tønnessen og Hanne Flinstad Harbo.

Dekanatet arrangerte semester kick-off for hele fakultetet når de tiltrådte. Fra venstre: Avdelingsleder Karly Eriksen, førsteamanuensis Paulina Due-Tønnessen og dekan Hanne Flinstad Harbo.

Dekanatet ønsker deg som er nyutnevnt professor eller førsteamanuensis hos oss på MED i perioden 1. oktober 2023 og frem til og med april, velkommen til bli-kjent-treff i universitetets ærverdige professorbolig i Oslo sentrum.

Dekanatet ønsker å bli kjent med deg og din forskning. Deltakerne på møtet vil derfor bli bedt om kort å fortelle litt om sitt.

Sjekk din UiO-e-post for invitasjon med mer informasjon fra dekanen. Svar både på kalenderinvitasjon og på nettskjemaet som ligger i invitasjonen. Frist: 30. april.

• Velkommen ved Hanne Flinstad Harbo
  • Administrative støttefunksjoner og tilbud til vitenskapelig ansatte ved dekanatet og fakultetsledelsen
  • De nyansatte presenterer seg og sine forskningsinteresser
  • Mingling

Ble du ansatt etter 30. april? Da vil du få invitasjon til neste velkomstmøte. Dekanatet inviterer nyansatte professorer og førsteamanuenser jevnlig.

Publisert 16. apr. 2024 09:26 - Sist endret 16. apr. 2024 10:53