Velkomstmøte for alle nyansatte

Alle nyansatte ved MED får personlig invitasjon fra dekan Hanne Flinstad Harbo til første velkomstmøte for nyansatte etter at de har begynt. Har du fått invitasjon? Kom på møtet! Fakultetsledelsen ønsker å bli kjent med deg.

Dekan Hanne Flinstad Harbo møter ansatte

Dekanatet er opptatt av være tilstede der det skjer, og å finne anledninger hvor vi kan samles. Fra venstre: Studiedekan Magnus Løberg, Hanne Flinstad Harbo og underdirektør Astrid Aksnessæther ved Klinmed.

Dekan Hanne Flinstad Harbo og hennes dekanat ønsker å være tett på sine ansatte. Du som er nyansatt ved Medisinsk fakultet blir derfor personlig invitert til velkomstmøtet med fakultetsledelsen.

Husk å svare på nettskjemaet du har fått tilsendt på din UiO e-post innen fristen 5. februar kl. 15:00.  Møtet avholdes på norsk med powerpoint på engelsk.

• Servering og mingling

• Kort presentasjonsrunde

• Presentasjon om fakultetet ved fakultetsledelsen

• Mingling

Ble du ansatt etter 15. januar? Da vil du få invitasjon til høstens velkomstmøte. Velkomstmøtene avholdes fast i februar og september. Er det noe du lurer på? Ta kontakt med lederstøtte ved fakultetet.

Det vil bli holdt egne velkomstmøter for nye professorer og 1. amanuenser. Neste professormøte finner sted 6. mai fra kl 16 - 18. Invitasjoner vil bli sendt ut på e-post i april.

Publisert 12. jan. 2024 12:20 - Sist endret 12. jan. 2024 12:39