Professor Anne Spurkland og Liv Bjøntegaard Finess

Ledelsen takker for imponerende innsats til Anne som fagansvarlig for fakultetets 200-årsjubileum og til Liv som administrativ koordinator for jubileet.

Portrett av Anne Spurkland.

Anne Spurkland får fakultetets digitalis purpurea for enestående innsats. Foto: UiO

Det er ingen liten innsats som star bak årets faglige og sosiale jubileumsarrangementer.

Fagansvar

Anne Spurkland har gjort en kjempejobb med å få på plass et så spennende og allsidig fagprogram for jubileet. I tillegg har hun fulgt opp det faglige ved alle arrangementene året igjennom, med lørdagsforelesninger og fagseminarer i jubileumsuken.

Fakultetet har fått vist både bredde og god kvalitet gjennom alle foredragene som har blitt holdt. Publikum har strømmet til, særlig på lørdagsforelesningene og på seminar på litteraturhuset.

Administrativ koordinering

Liv Bjøntegaard Finess hilser på Fabian Stang.
Liv Bjøntegaard Finess hilser på ordføreren i mottakelsen i Rådhuset etter festforestilling i Aulaen. Hun har all grunn til å være fornøyd med resultatene hun har jobbet frem.

Liv Bjøntegaard Finess har sørget for den praktiske gjennomføringen av alle arrangementene.

Foredragsholdere har fått informasjon i god tid. Lokaler og alle praktiske detaljer har nesten umerkelig falt på plass i tide. Festligheter og sosiale arrangementer har også blitt gjennomført med glans til glede for både studenter og ansatte.

Av Silje M. Kile Rosseland
Publisert 17. des. 2014 00:53 - Sist endret 19. mars 2019 08:30