Fakultetsledelsen takker for godt arbeid med introduksjonsprogrammet for nyansatte ved Klinmed.

Portretter av medlemmene i arbeidsgruppen.

Arbeidsgruppen for introduksjonsprogrammet for nyansatte ved Klinmed.

Øverst fv. Mija Nicolaisen, Heidi Falch Ecklund, Elisabeth Dahl. Nederst fv. Kine Yttersian og Steinar Heldal.

Ledelsen gir en digitalis purpurea til gruppen som har arbeidet fram et introduksjonsprogram for nyansatte ved Institutt for klinisk medisin: Heidi Falch Ecklund, Elisabeth Dahl, Steinar Heldal, Mija Nikolaisen og Kine Yttersian.

Kartlegging av behov

Arbeidsgruppen har lagt ned et imponerende stykke arbeid med å kartlegge hvilken informasjon nyansatte har behov for å vite, og å utarbeide en plan for hvordan hver enkelt får en best mulig mottakelse.

Nyansatte følges opp spesielt i et halvt år

Gjennom personlige invitasjoner, en-til-en kontakt, møter og infomateriell får nå Klinmeds nyansatte en god start på arbeidsforholdet. Introduksjonsprogrammet følger de nyansatte i et halvt år. Programmet har allerede fått mange gode tilbakemeldinger.

Fakultetsledelsen takker for det gode arbeidet som er gjort for å sørge for at våre nyansatte på Klinmed får en god velkomst og blir godt ivaretatt i starten av arbeidsforholdet.

Av Guro Flinterud, Silje M. Kile Rosseland
Publisert 29. apr. 2015 11:25 - Sist endret 20. des. 2022 09:44