Lederartikler i MED-nytt i 2022

Publisert 15. des. 2022 08:09

Ivar Prydz Gladhaug benytter anledningen til å oppsummere fireårsperioden som dekan i sin siste lederartikkel og julehilsen til alle ansatte og studenter.

Publisert 18. nov. 2022 10:28

Les Jens Petter Bergs oppsummering av sin fireårsperiode som forskningdekan. Mye spennende har skjedd disse årene som har gjort ham både imponert og stolt.

Publisert 9. sep. 2022 07:42

Dekan Ivar Gladhaug forklarer hvem som har stemmerett og oppfordrer deg til å bruke stemmeretten din i dekanvalget 2022 i dag! På grunn av feil i DFØ har mange med stemmerett falt ut av manntallet. Man kan stemme likevel. Valget stenger 14. september kl. 12.

Publisert 31. mai 2022 12:51

Prodekan for forskning, Jens Petter Berg, gir oss et innblikk i fakultetets bidrag til persontilpasset medisin/ presisjonsmedisin og oppfordrer UiO til å delta aktivt i implementeringen av den reviderte nasjonale strategien for persontilpasset medisin når den foreligger.

Publisert 3. mai 2022 08:09

Forskningsdekan Jens Petter Berg gir oss en oppdatering om Forskerutdanningen ved fakultetet akkurat nå. Få med deg spennende muligheter og frister!

Publisert 6. apr. 2022 06:32

Universitetet i Oslos veikart for forskningsinfrastruktur skal revideres. Veikartet skal bidra til gode prioriteringer og forhåpentligvis bedre tilslag på eksterne utlysninger av midler til avanserte vitenskapelige instrumenter. Det er også en viktig ressurs med oversikt over hva som finnes av tungt vitenskapelig utstyr ved UiO.

Publisert 23. mars 2022 19:41

Visedekan Eivind Engebretsen, gir oss en oppdatering om universitetsalliansens planer for våren og hvordan vi som er ansatte og studenter ved MED kan bidra til og benytte oss av mulighetene disse bringer.

Publisert 8. mars 2022 15:58

Dekan Ivar Prydz Gladhaug takker av sin visedekan for innovasjon og internasjonalisering, Hilde I. Nebb som snart tiltrår som direktør for Veksthuset for Livsvitenskap. Han gratulerer også Hans Mossin som ny fakultetsdirektør.

Publisert 23. feb. 2022 10:55

Siden 2014 har 160 forskertalenter arbeidet i fremragende forskningsmiljøer ved UiO gjennom Scientia Fellows-programmet innen biomedisinsk forskning. Det har også bidratt til internasjonal vekst på MED.

Publisert 26. jan. 2022 11:51

Fungerende fakultetsdirektør Hans Mossin oppfordrer alle til å svare på Arbeidsmiljø- og arbeidsklimaundersøkelsen (ARK) og delta i oppfølgingen etterpå.

Publisert 12. jan. 2022 12:22

Velkommen tilbake til et nytt år etter en velfortjent jule- og nyttårsferie.  ARK-undersøkelsen og vår siste Scientia Fellows-utlysning er blant det første som møter oss av oppgaver og muligheter i det nye året.