English version of this page

Synlighet og samarbeid

Dekan Hanne Flinstad Harbo vil synliggjøre fakultetet og dere som jobber her og inviterer til å sende inn forslag til gode ideer

Dekan Hanne Flinstad Harbo
Dekan Hanne Flinstad Harbo. Foto: Ine Eriksen, UiO

Kjære alle ansatte og studenter,

Nå er vi i gang! Takk til alle som deltok og til dere som logget dere på kick-off-seminaret 18.1. Det var flott å møte så mange av dere, og vi har fått mange positive tilbakemeldinger på arrangementet. Nå skal vi arbeide videre med å synliggjøre det gode arbeidet som gjøres på Medisinsk fakultet, både ovenfor hverandre og for omverdenen. Vi i fakultetsledelsen har de siste ukene vært på besøk i ledergruppene på alle de tre store instituttene Klinmed, Helsam og IMB. Vi har fått presentert et imponerende stort, bredt og fremragende arbeid som dere alle bidrar til.

Vi ser frem til å samarbeide med dere om mange oppgaver som ligger foran oss og treffe flere av dere i tiden som kommer.

Som et av verktøyene i dette arbeidet, oppretter vi nå digitalt en postkasse hvor dere alle har mulighet til å gi innspill til oss i fakultetsledelsen. Innspill vil bli lest fortløpende, og vi vil vurdere og prioritere aktuelle tiltak. Takk for engasjement og samarbeid, vi gleder oss til fortsettelsen!

Vennlig hilsen Hanne

starten