English version of this page

Publisert 27. juni 2024 09:03

Les dekanatets oppsummering av semesteret. Status for Campus sør. Kjernefasilitetenes tidsepoke. Priser til Dahl-Jørgensen, Frigessi, Hemming Karlsen, Dietrichs og Burger. Kongens gullmedalje til Barua. Hold av datoen for arrangementer over sommeren. Instituttleder for IMB, styrerepresentant for midlertidig vitenskapelig ansatte og ny leder for MedDocs velges til høsten.

Publisert 13. juni 2024 10:03

Instituttledervalg ved IMB. Godt samarbeid lokalt, nasjonalt og internasjonalt er viktig for MED. Les om fakultetets satsning på kompetanseheving for forskere og veiledere. Velkommen til sommerskole med NorDoc i Helsingfors.

Publisert 27. mai 2024 11:52

Streik. Milder til Ukraina forskning. Mer støy utenfor Domus Medica. Fokus på sikkerhet og oppfølgning av ARK. Bli merittert utdanner ved UiO. UiO-prisen for yngre forskere til Burger.

Publisert 16. mai 2024 08:57

Ny direktør ved fakultetet. Oppdatering om utredningen av mulig felles organisering med OD. Tildeling til innovative forskere. Biomarkørfasilitet åpnet på Ahus. Midler til ny forskningsinfrastruktur.

Publisert 2. mai 2024 10:07

Dialogmøter og mye som skjer på MED i mai. Norsk vitenarkiv (NVA) erstatter Cristin. Medisinutdanning ved UiO Campus sør blant landets mest populære. Nytt kurs for masterstudenter i Europa.

Publisert 18. apr. 2024 09:50

Møteplasser med rom for dialog. Søk NFR om nytt KI-senter. Husk frist for FRIPRO 22. april. Hjerteforskningsprisen. Nytt e-læringsprogram. Hjernerådets forskningspris. Forsker Grand Prix.

Publisert 4. apr. 2024 09:45

Utdeling av den nye utdanningsprisen. Stipendiater kan melde seg på Forsker Grandprix. Kom på seminar om kvinners helse. Les om SUSTAINIT. Ny ledelse ved P1H. Andersen og Omland nye medlemmer i Akademiet. Sprengningsarbeid ved Domus Medica. Husk frist for FRIPRO 22. april.

Publisert 1. feb. 2024 09:30

Nå kommer ARK-undersøkelsen. Din ledelse trenger ditt svar. Nominer til UiOs HMS-pris. To nye søkealternativ for medisinstudiet. NOKUT evaluerer medisinutdanningene i Norge. Prosessforbedring for Ph.d.-programmet.

Publisert 11. jan. 2024 09:38

Godt nytt år! Få med deg viktige frister og info til planleggingen av et godt nytt semester. Fakultetet samles i Domus Bibliotheca onsdag 17. januar. Bli med du også!