Fakultetsprofilen

Publisert 15. okt. 2015 13:50

Å tilby medisinstudentene en objektiv vurdering av klinisk praksis krever et enormt apparat. Mange hundre personer er i sving når studentene på modul 2, samt 6. 9. og 12. semester skal ha OSCE-eksamen. I sentrum står koordinator Kristin Aaknes og holder vennlig og bestemt i alle trådene.

Publisert 2. mars 2015 18:30

Professor Knut W. Ruyter leder REK sør-øst. Sekretariatet betjener de fire regionale komiteene for medisinsk og helsefaglig forskningsetikk sør-øst, og er underlagt fakultetsadministrasjonen.

Publisert 16. des. 2014 17:29

Ingrid Sogner begynte som leder for Seksjon for forskningsadministrasjon i mai, men er på ingen måte ny i feltet. Bak seg har historikeren 14 år i UiOs sentrale forskningsadministrasjon.

Publisert 27. mars 2012 22:36

Visste du at fakultetet har egne fotografer som er spesialtrente innen medisinsk fotografi? Møt Øystein H. Horgmo, som tar bilder i forskningens tjeneste.

Publisert 15. feb. 2012 12:44

Har du lurt på hva fakultetsverneombudet egentlig gjør? Fakultetsverneombud Erlend Huglen og hans vara Espen Randen svarer.