Ulike undervisningsmodellar ved instituttet

Det blir gjort ein stor jobb ved instituttet for å få undervingskabalen til å gå opp. Medan nokre av emna er heil-digitale,  kjører andre fysisk undervisning og nokon ein hybrid mellom fysisk og digital undervisning.

Bildet kan inneholde: tegnefilm, illustrasjon, utklipp, tavle, professor.
Foto: Colourbox illustrasjonsfoto

– Det er imponerande å sjå den innsatsen som blir lagt ned og korleis organisasjonen har snudd seg rundt for å levere studentane eit undervisningsopplegg tilpassa situasjonen me står i. Framover må vi prøve å nærme oss normalsituasjonen, altså undervise færre emne i rein digital form og fleire i hybrid versjon eller ved fysisk oppmøte, seier instituttleiar Terje P. Hagen.

I denne oversikta ser du korleis undervisninga er organisert ved Helsam dette semesteret:

Helseledelse og helseøkonomi (Bachelor)

Talet studentar: 193

Undervisningsform

Digital: 5 EMNER

Hybrid: 0 EMNER

Fysisk: 1 EMNE og 1 SEMINAR

 

Tverrfaglig helseforskning (Master)

Talet studentar: 98

Undervisningsform

Digital: 4 EMNER

Hybrid: 1 EMNE

Fysisk:  2 EMNER

 

EUHEM/HEPMA (Master)

Talet studentar: 128/62

Undervisningsform

Digital: 11 EMNER

Hybrid: 1 EMNER

Fysisk:  0 EMNER

International Community Health (Master)

Talet studentar: 96

Undervisningsform

Digital: 4 EMNER

Hybrid: 0 EMNER

Fysisk:  0 EMNER

 

Helseadministrasjon – MHA (Master)

Talet studentar: 107

Undervisningsform

Digital: 0 EMNER

Hybrid: 9 EMNER

Fysisk:  0 EMNER

 

AGS/Sykevit (Master)

Talet studentar: 49

Undervisningsform

Digital: 0 EMNER

Hybrid: 5 EMNER

Fysisk:  0 EMNER

Publisert 21. sep. 2020 15:08 - Sist endret 27. sep. 2021 08:12