Sigurd Maurud valgt til Instituttrådet

Stipendiat Sigurd Maurud er gjenvalgt som representant for de midlertidig vitenskapelig ansatte i Instituttrådet, for perioden 01.01.2024-31.12.2024.

Postdoktor Belma Skender er valgt som første vara og stipendiat Eduardo Alberto Ramirez Lizardi er valgt som andre vara.

Valget ble avhold i perioden fra mandag 27. november til mandag 4. desember. Oppslutning

Ung mann, ornasje skjorte, lyst hår, lett smil.
Stipendiat Sigurd Maurud

var på 29%.

Midlertidig vitenskapelig ansatte velges for ett år av gangen. Les mer om sammensetningen i Instituttrådet her.

Sigurd Maurud er tilsatt som stipendiat i IMI-prosjektet Gravitate-Health ved Avdeling for folkehelsevitenskap, Helsam.

– Å delta i instituttrådet fremstår for meg som en mulighet til å ta del i saker av betydning for min og mine kollegers arbeidshverdag. Ved å delta i instituttrådet, ønsker jeg å bidra med å videreformidle og kommunisere saker og synspunkt, både på vegne av den nyetablerte avdelingen jeg tilhører, men også på vegne av andre midlertidige vitenskapelige ansatte, skriver han i kandidatpresentasjonen i forbindelse med valget.

Publisert 7. des. 2023 08:59 - Sist endret 7. des. 2023 08:59