Fleire moglege måtar å søkje stønad frå UiO: Livsvitskap

Du kan søkje stønad til internasjonalisering, konferansar samt stønad til praksisplassar for master- og doktorgradsstudentar. Fristen for å søkje stønad frå UiO: Livsvitskap er 1. juni.

Ønsker du å styrkje samarbeidet med internasjonale miljø på forsking?

Vitskapeleg tilsette, postdoktorar og doktorgradsstudentar ved UiO kan søke stønad for å styrkje samarbeidet med internasjonale miljø.

UiO: Livsvitskap gjev stønad til internasjonalisering på tre måtar. Du kan søkje midlar til gjesteforskare og søkje stønad til planlegging og etablering av samarbeid med internasjonale partnerar. I tillegg er det muleg å søke stønad til reise for unge forskarar før opphald ljå internasjonale forskargruppe for å byggje nettverk og tileigne seg ny kunnskap.

Praksisplassar i industrien

Master- og doktorgradsstudentar ved UiO kan søkje stønad til praksisplassar frå 3 til 6 månader i livsvitskapsindustrien. Desse plassane vert gitt til kandidatar som ønskjer å sjå på moglegheiter til karriere etter fullført grad, eller som ønskjer å tileigne seg kunnskap og røynsle frå arbeid i livsvitskapsindustrien.

Stønad til arrangement

Vitskapeleg tilsette og studentar ved UiO kan søkje midlar for å finansiere delar av opne arrangement som er i tråd med strategien for satsinga på livsvitskap. Formålet er å stimulere til meir tverrfagleg arbeid, og stønaden vert fyrst og fremst delt ut til dei opne arrangementa som har føremål å føre til økt samarbeid mellom fakulteta.

Publisert 24. apr. 2017 10:34 - Sist endret 18. feb. 2021 12:23