Tilbud om fotografering til personpresentasjon

Vi tilbyr gratis fotografering av alle ansatte ved Institutt for klinisk medisin i uke 45.

Bildet kan inneholde: Lego, Leketøy, Bord, Rom.

Fra venstre: Ine Eriksen, Christian Nissen, Øystein H. Horgmo

Foto: UiO/Øystein Horgmo

Mange av Klinmeds ansatte mangler fortsatt portrettbilde på sin personpresentasjon.

Nå har du sjansen til å få tatt et bilde til din personside, eller oppdatert ditt gamle. Instituttet tilbyr denne tjenesten gratis. Vi anbefaler at du samtidig også kvalitetssikrer og oppdatere annet innhold på din personside.

Instituttets fotografer stiller sin tid til rådighet på Ahus, Ullevål og Rikshospitalet i uke 45. Timebestilling er ikke nødvendig.

Ved Radiumhospitalet er husets egen fotograf, Per Marius Didriksen (e-post), tilgjengelig på Drop-in-basis. Foretrukket tidspunkt er mellom kl. 10 og 15.

NB! Hvis tidspunktene ikke passer kan du ta direkte kontakt med Foto- og videotjenesten for bestilling av time.

Sted og tidspunkt for fotografering

NB! Vi gjør oppmerksom på at bildene blir sendt direkte til Seksjon for kommunikasjon, undervisning og ledelsesstøtte. Nettredaktør legger ut bildet på din personpresentasjon.

Publisert 8. okt. 2019 13:18 - Sist endret 27. des. 2022 18:23