Nytt fra ledelsen: Klinmeds årsrapport 2022

Vi håper du synes årsrapporten for 2022 er både nyttig og interessant.

Portrettbilde av nestleder Shuo-Wang Qiao

Nestleder Shuo-Wang Qiao. Foto: Øystein Horgmo, UiO

Vi i ledelsen er opptatt av å vise frem bredden av vår virksomhet både til omverdenen og til alle dere som til sammen utgjør organisasjonen.

En årsrapport gir et innblikk i virksomhetens status og utvikling. Vår ambisjon for årsrapporten har vært å blande noe fakta med smakebiter fra årets hendelser. Og ved Klinmed går det så det suser! Det er derfor, som foregående år, at vi med stolthet presenterer instituttets nyeste årsrapport.

De gode resultatene tydeliggjør den imponerende innsatsen fra mange hold i vår organisasjon. Som ansatt ved Klinmed er du med på å bidra til våre felles samfunnsoppdrag, enten du er forsker, underviser, planlegger undervisning, gir støtte til budsjettering, bistår med rekruttering eller har en annen rolle i organisasjonen.

I årsrapporten kan du lese om spennende forskningstildelinger, velfortjente priser og nyskapende innovasjonsideer. Du kan også la deg inspirere av undervisere som bruker både gammeldagse og nye verktøy, og av forskere som formidlet på forskningstorg. I tillegg presenterer vi overordnede nøkkeltall og noen fakta om instituttet. Hver klinikk og hvert senter har videre fått sjansen til å fremheve sine høydepunkter fra fjoråret.

Vi oppfordrer dere alle til å lese årsrapporten, og vi håper at innholdet gir en følelse av stolthet over å være en del av Institutt for klinisk medisin og Universitetet i Oslo.

Du finner årsrapporten på instituttets nettside under overskriften «Om instituttet» som du finner her.

Vi kan ikke få med alt i en årsrapport. På våre nettsider finner du flere nyheter i tillegg til oppdatert informasjon om instituttet og våre ansatte. Har du innspill til hva som bør være med i årsrapporten for 2023 eller har nyheter fra eget fagmiljø som du ønsker å synliggjøre, kan du ta kontakt med kommunikasjon på kommunikasjon@klinmed.uio.no.

God lesing!

Emneord: Nytt fra ledelsen, Shuo-Wang Qiao