Forskningsdekanen på seksjonsturné

Fra høsten av legger forskningsdekanen og hans team ut på en "tour de MN" for å bli kjent med alle de nye forskningsseksjonene- og lederne på fakultetet.

Nivå-fire ledelse ble iverksatt fra 1. januar i år. Det medfører at Fakultetet har fått 58 nye forskningsseksjoner og -ledere. Forskningsdekanen har lyst til å bli bedre kjent med alle disse miljøene og planlegger en "Tour de MN" utover høsten og vinteren.

Det skal selvsagt være fokus på det faglige og gi fakultetsnivået bedre innblikk i  aktivitetene ute på enhetene. Dette er viktig kunnskap for videre arbeid ved fakultetet. Temaer dekanen ønsker å snakke om er:

I) forskningsprofil

II) finansieringssituasjon

IiI) næringslivskontakt

Målsettingen er å startebesøkene tidlig på høsten. Forskningsdekanen og minst en fra forskningsadministrasjonen vil delta på møtene. Instituttlederne er velkomne til å delta dersom de ønsker det. Nærmere detaljer kommer i august. I mellomtiden ønskes alle en riktig god sommer!

Av Ingse Noremsaune
Publisert 26. juni 2014 14:39 - Sist endret 21. feb. 2023 14:48